ik ben een vrouw van 34 met eds type III ik heb ook cvs en onlangs heb ik ook zenuwpijnen in mijn armen dat van mijn schouders uit komt.
als ik mijn armen zijwaards hou dan voel ik electriciteit in mijn vingertoppen maar ook mijn armen.
ik heb dan ook altijd koude handen en dat kan enorm veel pijn doen.
ik heb enkele weken geleden gabapentine 300 2x daags van mijn huisarts gekregen en die pijn is wel wat minder maar toch maak ik mij zorgen.
ik neem zoiezo al veel medicatie tegen de pijn zoals tramadol 50mg 3x daags panadol 1g 3 maal daags neem ook pilletjes voor mijn hart omdat mijn hartslag in rust altijd hoog is. en soms ms direkt 10 mg als ik echt niet meer tegen de pijn kan ondanks al de medicatie ik al neem.
de meeste pijn door mijn ziekte in mijn lichaam is mijn nek, schouders,polsen, handen, vingers,onderrug,heupen,knieen
of er nog mensen zijn met dit probleem.
hoe ze hier mee omgaan...
Lees ook:
Ehlers Danlos Syndroom
http://www.dokter.nl/forum/Overige-onderwerpen/27433-Ehlers-Danlos-Syndroom.html
Ja, er zijn inderdaad ook andere mensen die hier last van hebben. Ik zelf heb ook EDS type 3. Hoe we ermee om moeten gaan, is een vraag die mij ook vaak dwarsligt. Er is niet echt een antwoord op te geven en elk antwoord dat ik kan bedenken klinkt zo afgezaagd. Ik denk dat we er allemaal op onze eigen manier mee omgaan. Wat ik wel kan zeggen is dat het misschien helpt het er met andere mensen over te hebben of (zoals ik dat doe) de dingen die je dwarszitten op te schrijven.