- Dassel11 juni 2010 om 16:48
Goedenavond,
ik heb zojuist te horen gekregen dat ik een hernia heb. Na 1 week ging ik langs de dokter, die me niet wilde helpen omdat het volgens hem normaal was voor mijn leeftijd (23 jaar). Na enkele bezoekjes aan de fysio (11 bezoeken) bleef de pijn aanhouden en hebben wij nogmaals aan de dokter gevraagd om foto’s te laten maken in het ziekenhuis. Hij keurde dit echter af en vond het niet nodig, toen wij ruzie met mijn dokter kregen stemde hij toch in en vandaag (na 3 maanden bijna) kreeg ik de uitslag van de orthopeet, ik heb dus een hernia.
Heeft iemand hier ervaringen mee? ik ben er erg van geschrokken en weet nu echt niet wat me te wachten staat. Ik heb nu 12 weken last, moet ik hoe dan ook geopereerd worden? Is het te laat voor oefeningen enz?
mvg
D. van Asselt2 reactiesReagerenAnoniem19 juni 2010 om 18:03Lees de patiëntenfolder van het Nederlands Huisartsen Genootschap over een hernia van de rug:
Reageren
http://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_voorlichting/NHGPatientenbrieven/NHGPatientenbrief/PBL1c.htmInèz19 juni 2010 om 21:12Als je hier zoekt op Hernia vind je heel veel ervaringen van mensen met een hernia.
Reageren