Bil,bekken,heup onderrug

Goedemorgen,
    Waar ga ik beginnen ….
    4,5 geleden ben ik zwanger geraakt en heb ik volgens artsen bekkeninstabiliteit opgelopen .
    Klachten waren toen , pijn in mijn linkerbil /heup links.
    Ben hiervoor naar de bekkenbodem therapeut geweest alleen dat hielp niet .
    Na mijn bevalling bleef ik pijn houden. Ik kan niet benoemen of dit door een bepaalde houding komt maar bijvoorbeeld met stofzuigen , soms lopen, strijken , koken , poetsen en het ergste ,mijn dochtertje verzorgen.
    Ik heb al allerlei spuiten vanuit de huisarts gehad , fysio , osteopaat en uiteindelijk na 3 jaar pijnpoli en revalidatiearts. Revalidatie arts benoemd dat ze alleen een traject kunnen starten om er mee leren om te gaan.
    Er zijn foto’s gemaakt van mijn linker bekken en heup en hier was niks op te zien .
    De pijnpoli heeft 2x injectie gezet met behulp van een echo . Eerste keer heeft dit 1,5 geholpen maar de tweede keer niks .
    Ondertussen weer bij de osteopaat geweest , helaas zonder enig effect en die raadt aan foto’s te maken van rechts en mijn rug alleen willen ze dit niet doen omdat hier geen aanleiding voor is .
    Soms voel ik wat pijn in mijn bovenbeen maar over het algemeen alleen bil,onderrug waar je broeksband op zit.
    Ze gaan me nog een keer een injectie geven en dan houd het bij de pijnpoli in het ziekenhuis op .
    Ik heb al paracetamol, diclofinac en tramadols gebruikt maar niks wat helpt .
    Wie heeft er tips , adviezen of een oplossing hiervoor ?

🙏

Reageren

Ik heb aangeboren bekkeninstabiliteit en daardoor al jong veel slijtage in mijn rug en bekken.
    Spuiten en medicatie pakken.de symptomen aan, niet de oorzaak, dus de bekkeninstabiliteit zelf.
    Het enige wat je daar aan kunt doen, is heel consequent trainen en blijven trainen.
    Want zodra je dat niet doet, komen je klachten weer terug.
    Helaas los je het niet op met een aantal behandelingen bij een fysio of andere therapeut, die kan je wel op weg helpen en daarna is jet een kwestie van discipline om het zelf vol te houden💪
    Een traject bij de Pijnpoli kan je zeker goed op weg helpen

Reageren

Ik heb altijd pijn bij het zitten, dit duurt al 10 jaar, er is geen oorzaak gevonden, het lijkt zenuwpijn te zijn, daar slik ik 450 gr. pregabeline per dag voor en ik heb een tenue apparaat voor de pijn. Ik kom graag in contact met iemand die dit ook heeft of liever nog gehad heeft , er is wel kalkafzetting op mijn hamstrings gevonden . Wie kan mij helpen om hier van af te komen

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Bil,bekken,heup onderrug

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe