- Julie4 januari 2010 om 19:07
Hoi!
Ik ben 18 jaar.
De laatste tijd heb ik van die nare klachten:-pijn in linkerborst, dat drukt een beetje
-het zijn soms ook steken, die dan ook best zeer doenEn dan nog iets raars: Ik heb al meer dan 3 maanden last van mijn middelvinger aan de linkerkant.
Het lijkt wel of hij overgevoelig is of een zenuw in de knel zit, dan begint hij heel fel te steken.Zou dit met mijn hart te maken kunnen hebben?
Soms ook iets benauwd.
Of is dit hyperventilatie die je zelf niet zo in de gaten hebt?
Ik hoop dat iemand een idee heeft wat dit zou kunnen zijn!1 reactieReagerenGus4 januari 2010 om 19:1418 jaar en hartklachten is hoogst uitzonderlijk. En gezien het feit dat je zelf al spreekt over hyperventilatie lijkt dat eerder de oorzaak te zijn, die kans is zeer vele malen groter.
De enige die dit met meer zekerheid kan vaststellen is de huisarts, dus als je je echt zorgen maakt, ga dan even naar de huisarts.
Als je denkt dat het wel meevalt en dat het hyperventilatie is, neem dan de leefregels in acht voor hyperventilatie want hyperventileren komt niet uit de lucht vallen en je kunt er alles zelf aan doen om de klachten te verminderen en zelfs te laten verdwijnen.
Reageren