Zoeken Vraag het forum

lichaam wel in orde??

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • zerien

Hallo
    op het moment ben ik 18 jaar en er mankeert zoveel aan me lichaam ofsow….

sinds dat ik al 4 jaar oud was had ik blijkbaar een heupafwijking… daardoor kreeg ik eerst x benen daarna o-benen nu 2 jaar geleden kreeg ik ineens heel veel last van benen wat begon bij heup bekken of knie.. en uitstraalde naar het hele been waarna het andere been ook mee ging doen. eerst naar dokter geweest op 17 jarige leeftijd en zij hij dat het groeipijn was… maar zelf kon ik het bijna neit geloven want ik groeide niet meer… daarna dat zelfde jaar ben ik bij de behandelend ortopedische arts van mijn moeder geweest.. die niks kon vinden (misschien ook wel omdat meneer naar me moeder zat tekijken en op haar aan het letten was ipv mijn benen) daar is alleen foto gemaakt van me knieën waarop natuurlijk niets te zien is..

nu loop ik dus al 2 jaar emt hevige pijn in mijn benen wat op gaat spelen na een klein stukje te hebben gelopen of een heletijd te hebben gezeten waardoor ik ook ontslagen ben bij mijn bijbaantje… nu ben ik op eigen initiatief naar de fysio gegaan en die zij ook dat het niet groeipijn kan zijn… dus ik hoop dat daar wat uitkomt… iemand tot nu toe vergelijkbare symptonen???

daarnaast loop ik al 1 jaar bij de fysio voor vastzittende en beknelde schouder,nek en rugspieren WORDT OOK NIET MINDER…. waarvan ook de moed in de schoenen zakt en ik niet weet waarom dat is…

daarnaast veelvoudige huidziektes… minstens 1 keer p maand herpus aan me gezigt hangen.. eczeem aan me armen… en ook wel 1 keer in de 3 maanden 1 of adnere bacteriele infectie waarvoor ik weer kuurtjes mee krijg..

en als laatste als klap op de vuurpijl… heb ik bijna elke dag last van duizeligheidsaanvallen waarbij ik egt moet zitten of liggen omdat ik anders omkukkel zunder enige aanleiding,, steken in buik achter ribben.. bij ademhaling word het erger… wazig zien spanningshoofdpijn en bijna elke dag om het minste geringster misselijk,,,,

nou dit was mijn verhaall veel ,,, mssn ongeloofwaardig.. maar ik word er neit goed van dat mijn klachten nooit serieus genomen worden en ben benieuwt of iemand 1 vd klachten ook heeft…. en het wil delen….

6 reacties
    Reageren
    Hans

Nou, dat is een hele waslijst met klachten waar ik ook niet vrolijk van zou worden.

Maar afgezien van de klachten aan de knieën en heupen, vind ik er eigenlijk niets opvallends aan.

Je hebt blijkbaar geen goede gezonde lichamelijke conditie (veel en vaak herpes op je lip).

Sport je wel voldoende en beweeg je wel goed, dat kan namelijk ook als je een bewegingsbeperking hebt. En eet je wel gezond? Slaap je voldoende en heb je een bevredigende functie/werk?

Dit zijn dingen die je helemaal zelf kunt doen en waar je je op den duur veel beter door gaat voelen, zodat je in een spiraal naar boven komt en niet steeds meer verder afdaalt.

Reageren
    anita van maanen

Hallo Zerien,

Als ik kijk naar jouw aangegeven medisch verleden
    denk ik niet dat mensen iemand van 18 jaar de weg moet wijzen dat hij moet dan gaan sporten, beter
    moet eten en beter moet rusten.

Als Zeriens klachten kloppen dan is het logisch in mijn ogen dat de huisarts dit ook serieus neemt en hier mee aan de slag gaat.
    Vind je dat hij je niet helemaal serieus neemt dan vraag een second opinion.
    Klachten kunnen een combinatie van andere klachten zijn en op jouw leeftijd is het erg belangrijk voor goed onderzoek en niets uit te sluiten.

Groeten Anita van Maanen (medicus)

Reageren
    Anoniem

Het is niet toegestaan je op dit forum uit te geven voor medicus. Lees de handleiding: http://www.dokter.nl/forum/Content/forum-handleiding.html

Reageren
    Karel

Wat jammer, want ik vind de antwoorden van Anita erg goed! Maar is het waar dat je ook aansprakelijk bent voor je antwoorden? Moet je dan verzekerd zijn zeker. Ik weet dat niet, maar ik zou het jammer vinden als Anita moet stoppen.

Reageren
    anita van maanen

[b]Hallo Karel,[/b]

Stoppen doe ik niet maar zal de vermelding medicus achterwege laten.
    Wat ik frappant vind dat veel mensen anoniem diagnoses en behandelingen voorstellen op dit forum.
    En daar wordt niets aan gedaan laat staan verwijderd.
    Het is waar je je prioriteiten stelt op een forum.
    En ga er van uit dat alles te achterhalen is via je IP adres. Bij een forum is dit meestal zichtbaar bij de moderatoren.
    [b]
    Groeten Anita[/b]

Reageren
    Henk

Verstandig van je. Zonder vermelding zijn je reacties net zoveel waard en ben jij niet aansprakelijk te stellen. En ja, het valt mij ook op dat je zirgvuldig antwoordt, fijn!

Reageren
Reageer op: lichaam wel in orde??
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.