Zoeken Vraag het forum

kniepijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • A

hallo,

ik ben nu 17 en loop al sinds ongeveer mijn 6de met regelmatige kniepijn. de huisarts heeft het tot mijn 14 altijd gehouden op groeipijn en daarna als diagnose dat er iets met mijn kraakbeen was, het bleek niet goed aan te sluiten. hiervoor ben ik naar fysiotherapie geweest en was het tijdelijk over. nu ben ik vorig jaar (februari ’08) op wintersport gevallen en heb meer dan een jaar een blauwe plek gehad op mijn knie.. ik durfde hiermee niet goed naar de dokter want het zou toch niks voorstellen.. nu is die blauwe plek eindelijk verdwenen (alleen nog licht verkleurde huid) maar heb weer heel veel pijn aan mijn knie, vooral aan de zijkanten. heeft iemand een idee wat dit kan zijn? misschien uit eigen ervaring..? en wat ik hieraan kan doen.?
    alvast bedankt!

Groetjes,

1 reactie
    Reageren
    Aischa

Het is heel wel mogelijk dat je tijdens het skien je knie beschadigd hebt en dat dit niet (mooi) genezen is. Ik zou je adviseren naar de huisarts te gaan en het verhaal duidelijk te vertellen. Met beeldvormend onderzoek als een MRI en een orthopedisch consult kan goed worden laten zien wat er evenueel beschadigd is.

Reageren
Reageer op: kniepijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.