Zoeken Vraag het forum

Beenklachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kb

Hallo,

Ik heb al sinds een paar jaar hevig last van mijn onderbenen (iets boven de enkels). Het is een niet te beschrijven pijn( niets te zien aan het been en buitenkant been doet ook niet pijn), ik heb er letterlijk 24/7 last van, het lijkt alsof het bloed niet stroomt en me benen vermoeid zijn ,soms ook iets trager voor reactie. Ik wordt snachts wakker door de “pijn”. Als ik last heb duurt het minimaal een half uur voordat ik slaap. Ik heb slaappillen gekregen, drukmetingen gedaan, zenuwschokken, neuroloog internist orthopeed allemaal al geweest, allemaal niks uit gekomen en nu weet ik er geen raad mee. Hoop dat u me kan helpen. (20jaar, ongeveer sinds me 16 last en het wordt alleen erger)

9 reacties
    Reageren
    Kb

overdag is de pijn minder omdat ik dan meer in beweging ben, zodra ik in bed lig wordt het hevig.

Reageren
    John (moderator)

Zijn er ook röntgenfoto’s of een scan gemaakt?
    Ben je man of vrouw? heb je overgewicht? Doe je aan sport?

Reageren
    Kb

Man 20jaar, sportieve jongen 65kg geen overgewicht , foto’s zijn ook gemaakt, ook bloed laten prikken niets uitgekomen.

Reageren
    Kb

Voetballen(alleen veld, zaalvoetballen moeten stoppen door teveel pijn(beschreven boven) na de wedstrijden , paar x linker knie geopereerd maar heb last van beiden benen dus denk dat het er niet veel mee te maken heeft.

Reageren
    Kb

Ongeveer 1,78 lang 65kg, voor de klachten 5/6 dagen voetballen, nu Max 3 dagen

Reageren
    John (moderator)

Ben je met de klachten ook al bij een fysiotherapeut geweest?

Reageren
    Kb

Ja en ook bij een chiropractor

Reageren
    John (moderator)

Dan heb ik eigenlijk nog maar 1 optie: Reumatoloog/revalidatiearts

Reageren
    Kb

Top, ik zal kijken of dat helpt.

bedankt

Reageren
Reageer op: Beenklachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.