Zoeken Vraag het forum

Wat is het toch?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ann

Al behoorlijk wat maanden loop ik met pijn rond in mijn buik. De pijn zit rechts naast mijn navel richting mijn zij en straalt door naar me lies, dijbeen en onderrug. Me hele rechterkant voelt verkrampt en met inademen kan ik de plek zo aanwijzen. Ook ben ik telkens verstopt en slik ik nu psyliumvezels, waardoor dat wel verholpen is. Mijn buik is constant gezwollen en de plek van de pijn is een stuk boller naar mijn idee. De pijn is 2 keer een week ongeveer weg geweest. Nu is het weer terug, vlak voor mijn vakantie. Dus ik baal enorm. Natuurlijk ben ik al behoorlijk wat keren bij de ha geweest. Wat tot nu toe uitgesloten is:
    Echo: geen nierstenen, eierstokken, baarmoedee of blaas problemen
    Bloed: geen ontstekingen, crp, nierfunctie leverfunctie alles goed
    Foto van buik: harde ontlasting op de plek waar ik pijn heb. Híervoor moest ik laxeren, gedaan: geen verschil qua pijn
    Urine test goed
    Calprotectine (ofzo) goed
    Soa uitgesloten
    Niet zwanger
    Als er ontlasting komt ziet dit er naar mijn idee goed uit, geen bloed of slijm
    Wat zou het nog meer kunnen zijn? De huisarts weet het niet meer en heeft me pillen voor pds meegegeven. Echter heeft eten of naar de wc gaan geen enkel invloed op de pijn en is deze continu. Ook werken de pillen niet… iemand een idee? Ik maak me toch zorgen waardoor ik niet echt van mijn vakantie kan genieten..

2 reacties
    Reageren
    Ann

Iemand?

Reageren
    Thea

Ik ben met dezelfde klachten eens naar een goede osteopaat geweest. Die hielp me in 1 behandeling van alle klachten af. (Verstopping weggehaald en de organen waar spanning opzat behandeld. Buik resetten:-) Zo voelde het.

Groetjes Thea

Reageren
Reageer op: Wat is het toch?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.