- Anoniem2 januari 2015 om 10:55
Hallo
Ik heb sinds 2 weken een probleem. Het begon met een heel dikke buik ik was precies 7maand zwanger en heeeel harde ontlasting. Daarmee ben ik dan naar de dokter geweest en die verwees mij door naar het ziekenhuis want volgens hem was het mijn appendix. In het ziekenhuis werd er bloed getrokken en een CT scan genomen waarop de dokter zei dat het obstipatie was. Ik moest daar dan van die oplosbare poederzakjes voor drinken maar nu zit ik al een week met diaree elke ochtend! Ik heb ook een heel opgeblazen gevoel mijn buik kan van plat naar heel dik gaan op nog geen 10 minuten tijd. Heb ook pijn vooral rechts vanonder in mijn buik en heb een misselijk gevoel. Normaal kan ik niet zwanger zijn maar toch blijft mijn menstruatie uit. Ik maak mij heeel hard zorgen (misschien een beetje te hard) ik denk steeds dat ik zwanger ben maar dan had de arts in het ziekenhuis waarschijnlijk wel verblozend (na mijn bloedonderzoek) dat mijn klachten van een zwangerschap konden komen. Ik heb nog nooit zoveel schrik gehad.3 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 januari 2015 om 12:02Welk middel heb je gekregen en hoeveel zakjes gebruik je per dag?
ReagerenAnoniem2 januari 2015 om 13:49Mitrovicil denk ik dat het heet maar ik ben niet zeker (ben momenteel niet thuis) en ik moet er 1à2 per dag nemen
ReagerenJohn (moderator)
2 januari 2015 om 14:53In ieder geval dan niet meer dan 1 zakje nemen. Als de diarree dan nog aanhoud om de andere dag 1 zakje.
Reageren