Zoeken Vraag het forum

Help wat heb ik toch?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo
    Ik heb sinds 2 weken een probleem. Het begon met een heel dikke buik ik was precies 7maand zwanger en heeeel harde ontlasting. Daarmee ben ik dan naar de dokter geweest en die verwees mij door naar het ziekenhuis want volgens hem was het mijn appendix. In het ziekenhuis werd er bloed getrokken en een CT scan genomen waarop de dokter zei dat het obstipatie was. Ik moest daar dan van die oplosbare poederzakjes voor drinken maar nu zit ik al een week met diaree elke ochtend! Ik heb ook een heel opgeblazen gevoel mijn buik kan van plat naar heel dik gaan op nog geen 10 minuten tijd. Heb ook pijn vooral rechts vanonder in mijn buik en heb een misselijk gevoel. Normaal kan ik niet zwanger zijn maar toch blijft mijn menstruatie uit. Ik maak mij heeel hard zorgen (misschien een beetje te hard) ik denk steeds dat ik zwanger ben maar dan had de arts in het ziekenhuis waarschijnlijk wel verblozend (na mijn bloedonderzoek) dat mijn klachten van een zwangerschap konden komen. Ik heb nog nooit zoveel schrik gehad.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Welk middel heb je gekregen en hoeveel zakjes gebruik je per dag?

Reageren
    Anoniem

Mitrovicil denk ik dat het heet maar ik ben niet zeker (ben momenteel niet thuis) en ik moet er 1à2 per dag nemen

Reageren
    John (moderator)

In ieder geval dan niet meer dan 1 zakje nemen. Als de diarree dan nog aanhoud om de andere dag 1 zakje.

Reageren
Reageer op: Help wat heb ik toch?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.