Zoeken Vraag het forum

Trekkend gevoel in navel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Esmee

Hallo,
    Ik heb al een tijd regelmatig een trekkend gevoel in / onder mijn navel. Het is niet continu aanwezig, maar soms is het er ineens.
    Het is vrij stekend en ik kan eigenlijk alleen maar mijn rug bollen om de pijn minder erg te maken. Mijn rug strekken en plassen doet veel pijn in het gebied rond en onder de navel.
    Herkent iemand dit?
    Het voelt een beetje als een vishaakje die aan de binnenkant van je navel zit en die iemand dan in de richting van je rug trekt.
    En heeft iemand dan een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?

Mvg,
    Esmee

11 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. ga met de klachten naar de huisarts

Reageren
    Isa

Precies dit heb ik ook soms wel soms niet en soms is het heel lang weg ik weet niet wat het is maar ik weet zeker dat het geen blindedarmontsteking is en waarschijnlijk ook geen navel breuk ik ga zelf een afspraak maken bij de huisarts als ik jou was zal ik dst ook doen mvg isa

Reageren
    Esmee

Fijn dat iemand dit herkent!

Ik vind naar de huisarts stappen altijd zo’n grote stap… Als ik daar voor niets aankom voel ik mij zo’n aansteller!

Maar als ik merk dat het vaker voor gaat komen, zal ik naar de huisarts stappen.

En Isa, kun je mij later weten wat de huisarts tegen jou zei? Wie weet wordt ik daar wat wijzer van.

Mvg,

Esmee

Reageren
    Esmee

Ah, ik las je antwoord verkeerd. Ik dacht dat je zei dat jij ook naar de huisarts ging!

Negeer mijn vraag 😉

Reageren
    Isa

ik ga zelf wel naar de huis arts omdat ik gewoon zeker wil zijn van mijn zaak dus ik zal het je laten weten

mvg isa

Reageren
    Esmee

Bedankt Isa!

Ik had het vanavond weer, dus ik zal ook maar eens naar de dokter moeten stappen…

Ach, komt wel.

Reageren
    Isa

Ik heb een afspraak bij de dokter gemaakt en die heb ik woensdag dus dan zal je er meer overhoren

Reageren
    Esmee
    Marco

Ik ben een man (33) en ervaar precies hetzelfde. Weet iemand al wat meer. Mijn dokter kan er niets van maken helaas.

Reageren
    Esmee

Beste Marco,

Ik weet er ook niets meer van. Ik hoop dat er snel iets uitkomt.

Groet Esmee

Reageren
    Grip

Nou allemaal wel geinig dit , heb er ook af en toe last van soms is het er maanden niet en zo dan 3x op een avond, googlelde al voor nierstenen maar dat is het niet volgens mij xd.

Ik lees dat niemand fan van de dokter is incl mezelf dus dat word wat .. als iemand wat weet laat het me weten a.u.b.

Reageren
Reageer op: Trekkend gevoel in navel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.