- Esmee21 juli 2018 om 00:05
Hallo,
Ik heb al een tijd regelmatig een trekkend gevoel in / onder mijn navel. Het is niet continu aanwezig, maar soms is het er ineens.
Het is vrij stekend en ik kan eigenlijk alleen maar mijn rug bollen om de pijn minder erg te maken. Mijn rug strekken en plassen doet veel pijn in het gebied rond en onder de navel.
Herkent iemand dit?
Het voelt een beetje als een vishaakje die aan de binnenkant van je navel zit en die iemand dan in de richting van je rug trekt.
En heeft iemand dan een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?Mvg,
Esmee11 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 juli 2018 om 01:50Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. ga met de klachten naar de huisarts
ReagerenIsa21 juli 2018 om 09:40Precies dit heb ik ook soms wel soms niet en soms is het heel lang weg ik weet niet wat het is maar ik weet zeker dat het geen blindedarmontsteking is en waarschijnlijk ook geen navel breuk ik ga zelf een afspraak maken bij de huisarts als ik jou was zal ik dst ook doen mvg isa
ReagerenEsmee21 juli 2018 om 10:23Fijn dat iemand dit herkent!
Ik vind naar de huisarts stappen altijd zo’n grote stap… Als ik daar voor niets aankom voel ik mij zo’n aansteller!
Maar als ik merk dat het vaker voor gaat komen, zal ik naar de huisarts stappen.
En Isa, kun je mij later weten wat de huisarts tegen jou zei? Wie weet wordt ik daar wat wijzer van.
Mvg,
Esmee
ReagerenEsmee21 juli 2018 om 10:24Ah, ik las je antwoord verkeerd. Ik dacht dat je zei dat jij ook naar de huisarts ging!
Negeer mijn vraag 😉
ReagerenIsa21 juli 2018 om 14:16ik ga zelf wel naar de huis arts omdat ik gewoon zeker wil zijn van mijn zaak dus ik zal het je laten weten
mvg isa
ReagerenEsmee22 juli 2018 om 00:38Bedankt Isa!
Ik had het vanavond weer, dus ik zal ook maar eens naar de dokter moeten stappen…
Ach, komt wel.
ReagerenIsa23 juli 2018 om 08:14Ik heb een afspraak bij de dokter gemaakt en die heb ik woensdag dus dan zal je er meer overhoren
ReagerenEsmee29 juli 2018 om 14:08en?
ReagerenMarco9 augustus 2018 om 18:22Ik ben een man (33) en ervaar precies hetzelfde. Weet iemand al wat meer. Mijn dokter kan er niets van maken helaas.
ReagerenEsmee10 november 2018 om 12:50Grip26 december 2024 om 12:17Nou allemaal wel geinig dit , heb er ook af en toe last van soms is het er maanden niet en zo dan 3x op een avond, googlelde al voor nierstenen maar dat is het niet volgens mij xd.
Ik lees dat niemand fan van de dokter is incl mezelf dus dat word wat .. als iemand wat weet laat het me weten a.u.b.
Reageren