Zoeken Vraag het forum

vervelend gevoel rond navel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • tim

Goedemiddag,

Na een periode van stress zijn er klachten ontstaan mbt met name maag en darmen. 2x bloed- en ontlastingstesten laten uitvoeren en daarbij is niks gevonden. Wel heb ik met periodes een vervelend gevoel rond de navel. Als ik (voornamelijk) lig en dan flink op mn navel druk dan voel ik een scherpe pijn. Misschien is antwoord makkelijk en moet ik maar niet meer drukken:). Ik vroeg me eigenlijk af of dit dan een teken kan zijn dat deze pijn van de dunnen darm vandaan komt of dat ik miaschien wel steeds op een zenuw druk wat de scherpe pijn geeft? Bij het loslaten verdwijnt de pijn maar is nog sluimerend aanwezig. Overigens merk ik wel als ik een oxazepam inneem dat de sluimerende klachten verdwijnen. Verder is mijn ontlasting goed en gebruik ik aanvullend wat vezelcapsules.

Alvast bedankt

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Stress klachten dus. Wellicht PDS

Reageren
    tim

Dank voor de snelle reactie. Klopt het dat darm- en maagklachten nog een tijd kunnen aanhouden of latent nog kunnem ontstaan na een stressvolle periode? Ik ben namelijk wel weer van de stress aan het herstellen, maar voel me mentaal nog niet op de volle 100% zoals voor deze periode. Kan natuirlijk ook een wisselwerking zijn met de klachten en de tijd van het jaar?

Reageren
    John (moderator)

Dat klopt idd. Je lichaam heeft toch even iets langer nodig

Reageren
Reageer op: vervelend gevoel rond navel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.