- Anoniem10 mei 2018 om 19:04
hoi ik ben een meisje van 14 en heb vandaag gevoetbald ( 3 wedstrijden) ik heb daarbij een beweging gemaakt( heb geen idee wat voor) maar sinds dien heb ik heel erg last van mij knie. Echt een stekende pijn en het gata maar niet weg. Ik stop eigenlijk nooit ookal heb ik pijn. Dus ook deze x ging in door. Maar nu ij thuis ben heb ik erl heel verl pijn. Iemand een idee wat dit kan zijn??
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 mei 2018 om 20:26ik zou het zo niet weten zonder enig onderzoek.Ga met de klachten naar de huisarts
ReagerenAnoniem10 mei 2018 om 20:31we denken te weten waar het aan ligt. Heb veel kramp nu. En komt elke keer terug. Dus waarschijnlijk ligt het aan mn spieren. Maar weet u misschien wat ik daartegen kan doen??
ReagerenJohn (moderator)
10 mei 2018 om 20:56Ik kan er zo helaas niets over zeggen…. naar de huisarts of naar een fysiotherapeut
ReagerenAnoneim10 mei 2018 om 20:58weet u ook niet wat ik tegen kramp kan doen?
ReagerenJohn (moderator)
10 mei 2018 om 21:23Ik kan er zo helaas niets over zeggen. Ik weet niet wat er met je knie aan de hand is of waar de kramp vandaan komt…. als je er erg veel last van hebt, moet je naar de huisartsenpost gaan
Reageren