- stijn1 mei 2018 om 16:33
hoi. ik ben 24 jaar en heb nu al 5 jaar lang last van chronische pijn en de pijn word elk jaar iets erger.
de pijn is erg en ik kan er niet goed tegen. ik wil geholpen worden maar ik voel me niet gehoord. ik heb alle niet opiatiche pijnstillers gehad. de enige die werkte was amnitryptaline maar daar was ik overgevoelig voor.
ik heb in 5 jaar tijd veel geprobeerd om van de pijn af te komen. bijna alle soorten fysio. verschillende krakers krakers neurologen etc.
de enige opties die ik nog zie zijn : opiaten, Ruggenmergstimulatie, of onderzoek mri scans van mijn lichaam. heeft iemand andere ideeën en hoe zorg ik er voor dat ik gehoord word want ik trek het heel moeilijk . en met gehoord worden bedoel ik dat er iets aan word gedaan.
informatie over de pijn
de hevigste pijn zit aan de linker kant van mijn lichaam. vooral rondom mijn nek schouder sleutelbeen en schouderblad. mijn onderrug heup en buik is de pijn iets minder. ik kan zelf alle bewegingen maken en alles uitvoeren de pijn bout zit op als ik bepaalde bewegingen maak
3 reactiesReagerenMarleen25 juni 2018 om 22:51misschien een afspraak maken bij de pijnpoli.
ReagerenCatootje26 juni 2018 om 07:58Vaak toch het beste om wat aan de oorzaken te doen. Pijn is namelijk een signaal van je lichaam. Weet niet of een osteopaat nog wat kan bereiken.
Verder kunnen pijnklachten soms ook te maken hebben met tekorten aan voedingsstoffen en met je hele voedingspatroon. Soms kan electrosmog een rol spelen. Beter daarom ook metaalvrij slapen. Wat medicijnen betreft; die zorgen veelal voor verlies van vitaminen en mineralen. Er zijn ook natuurlijke pijnstillende middelen, zoals PEA, MSM, CBD-olie enz.
ReagerenCatootje26 juni 2018 om 09:58Een goede therapeut kijkt ook naar de stand van je bekken. Weet niet of dat is gebeurd. Soms kunnen klachten samenhangen met een lichte scheefstand van het bekken. Dan voel je het misschien niet zozeer op die plek maar hoger in je rug. Had zelf dat het in mijn rug schoot maar bleek te maken te hebben met mijn bekken.
Reageren