- Wilgraaganoniemblijven24 maart 2018 om 13:45
Ik heb maandag mijn knieverdraaid, toen had ik heel even pijn op het moment zelf. Daarna ging het wel weer ik heb altijd op dinsdag en donderdag training. Maar ik dacht dat de pijn wel meeviel dus deed ik gewoon mee. Maar na de donderdagtraining begon de pijn toch veel sterker terug te komen. Mijn moeder raadde mij aan om de huisarts te bezoeken. Heb ik nog niet gedaan maar mijn knie doet vooral zeer bij lopen en als ik gelopen heb en ik ga zitten ook. Is het misschien toch verstandig om naar de huisarts te gaan? Of gaat het met rust wel over?
Graag hoor ik hier meer over
Alvast bedankt:)mijn knie doet zeer bij l6 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 maart 2018 om 13:46Luister naar je moeder en ga naar de dokter.
ReagerenWilgraaganoniemblijven24 maart 2018 om 13:54maat tanor, aan mijn knie is niks te zien. Niet dik of blauw ofzo
M.V.G.
wil graag anoniem blijven
ReagerenJohn (moderator)
24 maart 2018 om 13:55Er hoeft van buiten ook niet altijd iets te zien te zijn.
ReagerenWilgraaganoniemblijven24 maart 2018 om 14:01bedankt voor je hulp tandor, ik ga of naar de huisartsenpost of maandag naar de huisarts
ReagerenSofie24 maart 2018 om 15:10hoi anoniem
ik heb maandag ook een rare beweging gemaakt met mijn knie. En verder lijkt het wel heel erg op jou verhaal tandor zou je misschien ook op mijn vraag willen antwoorden? Ik zag dat je bij heel veel knieproblemen een antwoord had 🙂
alvast bedankt
sofie
ReagerenAno25 maart 2018 om 13:14hoi sofie,
ik heb gister ook een knieblessure opgelopen tijdens het sporten. Ik ben vanochtend naar de huisartsenpost gegaan. Ik kon er nog wel op lopen, en verder was het van de buitenkant alleen wat rood en blauw, maar ga met de klachten naar de huisarts voordat het erger word!!! Bij mij is namelijk mijn meniscus gescheurd en daar moet ik nu aan geopereerd worden, ik denk niet datje in later stadium problemen met je knie wilt krijgen.
Reageren