Zoeken Vraag het forum

Kniepijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Wilgraaganoniemblijven

Ik heb maandag mijn knieverdraaid, toen had ik heel even pijn op het moment zelf. Daarna ging het wel weer ik heb altijd op dinsdag en donderdag training. Maar ik dacht dat de pijn wel meeviel dus deed ik gewoon mee. Maar na de donderdagtraining begon de pijn toch veel sterker terug te komen. Mijn moeder raadde mij aan om de huisarts te bezoeken. Heb ik nog niet gedaan maar mijn knie doet vooral zeer bij lopen en als ik gelopen heb en ik ga zitten ook. Is het misschien toch verstandig om naar de huisarts te gaan? Of gaat het met rust wel over?

Graag hoor ik hier meer over
    Alvast bedankt:)mijn knie doet zeer bij l

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Luister naar je moeder en ga naar de dokter.

Reageren
    Wilgraaganoniemblijven

maat tanor, aan mijn knie is niks te zien. Niet dik of blauw ofzo

M.V.G.

wil graag anoniem blijven

Reageren
    John (moderator)

Er hoeft van buiten ook niet altijd iets te zien te zijn.

Reageren
    Wilgraaganoniemblijven

bedankt voor je hulp tandor, ik ga of naar de huisartsenpost of maandag naar de huisarts

Reageren
    Sofie

hoi anoniem

ik heb maandag ook een rare beweging gemaakt met mijn knie. En verder lijkt het wel heel erg op jou verhaal tandor zou je misschien ook op mijn vraag willen antwoorden? Ik zag dat je bij heel veel knieproblemen een antwoord had 🙂

alvast bedankt

sofie

Reageren
    Ano

hoi sofie,

ik heb gister ook een knieblessure opgelopen tijdens het sporten. Ik ben vanochtend naar de huisartsenpost gegaan. Ik kon er nog wel op lopen, en verder was het van de buitenkant alleen wat rood en blauw, maar ga met de klachten naar de huisarts voordat het erger word!!! Bij mij is namelijk mijn meniscus gescheurd en daar moet ik nu aan geopereerd worden, ik denk niet datje in later stadium problemen met je knie wilt krijgen.

Reageren
Reageer op: Kniepijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.