- Anoniem20 september 2014 om 18:44
HLlo,
Ik heb ernstige pijn in mijn knie vooral als ik ren en als ik traploop maar ook als ik uit een stoel stap en ook soms als ik ga lopen , ik sport 4 keer in de week en wil dat het liefst niet verminderen wat zou er aan de hand kunnen zijn en wat is ertegen te doen?
De pijn is in mijn rechterknie aan de buitenkant onder mijn knieschijf zou er iets aan de hand zijn met mijn meniscus?
Groetjes3 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 september 2014 om 23:24Het kan de knieschijf zelf zijn of een slijmbeurs.
Reageren
Ga met de klachten naar je huisarts en stop even met sporten totdat bekend is wat er aan de hand is.Anoniem21 september 2014 om 17:17Hoe weet je of het je knieschijf is of een slijmbbeursontsteking? Ik heb een injectie in mijn knie gehad, de pijn zat aan de binnenkant van mijn linkerknie,ik zakte steeds door de knie.
Reageren
De H.arts sprak ook over kraakbeen?? Wie weet hier meer van, de arts is nu 3 W op vakantie.
Bij voorbaat dank, A.G.P.John (moderator)
21 september 2014 om 23:22Aan de hand van de klachten, een lichamelijk onderzoek en eventueel een scan kan de orthopeed bepalen wat er aan de hand is. Een kraakbeen probleem kan door de meniscus worden veroorzaakt.
Reageren