- Anoniem30 juli 2017 om 09:02
Ik heb sinds ongeveer 1,5 week onverklaarbare stekende pijn in mijn linkerbovenbeen. Dit komt op als ik de eerste stap zet bij lopen of uit stilstaan een stapje verzet of draait.
Loop ik een keer dan voel ik niets tenzij mijn stap te groot is. Ik kan zelfs 10 km hardlopen (kleine staplengte) zonder een steek te voelen. Maar heb ik gezeten of stil gestaan en moet weer eerste stappen zetten voel ik weer die steken die als een mes in mijn bovenbeen voelen. Ben wel fanatieke hardloper maar heb dit in de 6 jaar dat ik loop nooit gehad. Wel heb ik laatst touwtje gesprongen dit is de enige beweging die ik anders heb gedaan dan anders. De pijn voel ik niet als ik zit of lig en ook als ik mijn bovenbeen masseer voel je niks van pijn. Heeft iemand dit ook ooit gehad en een verklaring? Vertrek morgen op vakantie dus wel vervelend. Dat ik nog niet naar dokter ben geweest is omdat ik dacht dat het sport geretardeerd was en dacht dat het dan wel weer over gaat en puur een lichte blessure.1 reactieReagerenJohn (moderator)
30 juli 2017 om 11:50Je zult je activiteiten dan toch wat moeten aanpassen… Je hebt wat te lang gewacht om er iets aan te doen aangezien je morgen al op vakantie gaat.
Reageren