Zoeken Vraag het forum

Stekende pijn, bij linker bil, bovenbeen en onderrug

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniempje

Sinds gisteren middag kreeg ik tijdens een kort stukje lopen ineens een stekende pijn vanaf me onderrug naar mijn bovenbeen, Het lijkt echt een streep van  20cm te zijn. Zodra ik loop beweeg doet het zeer, met lopen is dat het ergst en ik niet ‘niet’ mank lopen. Zolang ik enigszins rustig zit of sta of lig heb ik er geen last van. Het is het pijnlijkst rond me bil en bovenbeen, en met sommige beweging voel ik het ook in mijn onderrug

Ik heb het wel eens vaker maar meestal als ik dan ging zitten voor een uurtje trok het wel weg en anders de volgende ochtend wel. Het zit me heel erg in de weg dus zodra het aan blijft houden ga ik sowieso naar een dokter maar hoopte dat iemand wist wat het was en wat ik er tegen kan doen…

Bedankt voor het lezen

Reageer op: Stekende pijn, bij linker bil, bovenbeen en onderrug
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.