- Gerrit25 oktober 2017 om 05:17
Ik heb vorige week op mijn werk een ongelukje gehad waarmee ik met mijn onderbeen ( halverwege mijn scheenbeen tot mijn enkel ) klem kwam te zitten tussen 2 elektronische pallet trucks. Nadat het gebeurd was werd mijn been meteen dik en opgezet. S’avonds heb ik het de gehele avond gekoeld met ijspacks en de pijn verzacht met ibuprofen. De dag erna werd het wel blauw maar ik kon er wel goed op staan en lopen dus ben gewoon weer naar mijn werk gegaan. Na 3 dagen kreeg ik alleen last van een stekende pijn mijn lies en de pijn trok, als in een baan, langzaam verder richting de binnenkant van mijn knie. Ook mijn onderbeen begint steeds meer te steken en te irriteren.
Wat zou dit kunnen zijn?Ik weet dat ik beter mijn been wat rust had moeten geven en dat ik eigenlijk naar de huisarts zou moeten gaan maar die stuurt mij standaard naar huis met een doosje paracetamol en het voorschrift om rustig aan te doen.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
25 oktober 2017 om 10:21Ik zou er toch mee naar de huisarts gaan. Best mogelijk dat er inwendig toch iets beschadigd is. Je moet je niet naar huis laten sturen met een doosje paracetamol…
Reageren