Zoeken Vraag het forum

stekende pijn in boven en onderbeen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Gerrit

Ik heb vorige week op mijn werk een ongelukje gehad waarmee ik met mijn onderbeen ( halverwege mijn scheenbeen tot mijn enkel ) klem kwam te zitten tussen 2 elektronische pallet trucks. Nadat het gebeurd was werd mijn been meteen dik en opgezet. S’avonds heb ik het de gehele avond gekoeld met ijspacks en de pijn verzacht met ibuprofen. De dag erna werd het wel blauw maar ik kon er wel goed op staan en lopen dus ben gewoon weer naar mijn werk gegaan. Na 3 dagen kreeg ik alleen last van een stekende pijn mijn lies en de pijn trok, als in een baan, langzaam verder richting de binnenkant van mijn knie. Ook mijn onderbeen begint steeds meer te steken en te irriteren.
    Wat zou dit kunnen zijn?

Ik weet dat ik beter mijn been wat rust had moeten geven en dat ik eigenlijk naar de huisarts zou moeten gaan maar die stuurt mij standaard naar huis met een doosje paracetamol en het voorschrift om rustig aan te doen.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik zou er toch mee naar de huisarts gaan.  Best mogelijk dat er inwendig toch iets beschadigd is. Je moet je niet naar huis laten sturen met een doosje paracetamol…

Reageren
Reageer op: stekende pijn in boven en onderbeen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.