Zoeken Vraag het forum

Stuitje gevallen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik ben gisteren van de trap gevallen en ben op mijn stuitje terecht gekomen. Ik heb er ontzettende last van. Vannacht slecht geslapen, aangezien ik elke keer als ik wilde omdraaien enorme pijn voelde. Had 2 paracetamollen ingenomen en had er een kruik bij gelegd. Helaas dus niet geholpen.

Nu heeft een vriendin van mij verteld dat ik juist moet gaan lopen, want dan kan je het een beetje losmaken. Zij heeft dit zelf al 2 keer gehad. Toch doet het moet lopen, zitten en liggen pijn.

Nu vraag ik mij af of het handig is om naar de huisarts te gaan. Volgensmij kan ook die er niet veel aan doen en is het een kwestie van tijd. Heel vervelend dus, want ik ga over een week naar Engeland en ik wil dan zo min mogelijk pijn hebben.

Iemand tips hoe ik de pijn zo snel mogelijk kan verminderen?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik zou in ieder geval naar de huisarts gaan. Hij kan dan in ieder geval kijken of er niets gebroken is en je een fatsoenlijke pijnstiller voorschrijven.

Reageren
Reageer op: Stuitje gevallen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.