- Richard25 mei 2017 om 12:47
Beste mensen,
Ik hoop dat iemand mij nog verder kan helpen, momenteel loop ik met zeer pijnlijke zware vermoeide benen, trekkende trillende spieren. Ik kan momenteel niet functioneren, zit ook in ziektewet. Het grote probleem is het ziekenhuis kan de oorzaak niet vinden. Het begon met veel en vaak plassen maar later zijn mijn pijnlijke benen erbij gekomen wat eigenlijk nu de hoofdklacht is. Mijn bloed is overal op getest, b12, vitamine d suiker echt alles. Maar alles is goed, alleen vitamine d ietjes te laag maar dokter zegt dat het daaraan niet kan liggen. Ik krijg 15 juni nog een mri scan maar neuroloog gaf al aan dat de kans zeer klein is dat er iets wordt gevonden. Zijn er mensen die het herkennen of mij verder op weg kunnen helpen. Ik weet momenteel niet wat ik moet doen en maak me grote zorgen over de toekomst. Alle tips zijn welkom.
Groet,
Richard
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 mei 2017 om 12:54Heb je voorafgaand aan het ontstaan van de klachten veel stress of spanningen gehad? Hoe oud ben je? Gebruik je medicijnen,alcohol of drugs?
ReagerenRichard25 mei 2017 om 14:43beste,
ik ben een jongeman van 26 jaar. Ik loop nu al zo een 2,5 jaar ermee en het lijkt erger te worden. Ik had toen wel stres en nu ook nog maar dat komt vooral door de klachten zelf en niet door mijn omgeving( ik ga toch over mijn toekomst denk). Ik slik ibripruven en magnesium. Verder drink ik alleen alcohol bij speciale gelegenheden en neem ik geen drugs.
ReagerenJohn (moderator)
25 mei 2017 om 15:01Je hebt ook nooit rugklachten gehad?
ReagerenCatootje25 mei 2017 om 16:39Vaak plassen kan soms te maken hebben met teveel koolhydraten of met tekorten als vitamine B12. Een bloedonderzoek zegt vooral iets over wat er in het bloed zit maar dan nog kan je bepaalde tekorten of ontregelingen hebben.
Reageren
Had vroeger in mijn puberteit en begin twintig veel last van pijn in mijn benen, ik denk door veel teveel snoepen en bepaalde tekorten als magnesium.
Allerlei stoffen werken wel samen in je lichaam dus kan een combinatie soms beter werken. Misschien ook vitamine B-complex. Ook stoffen als carnitine en taurine zouden misschien kunnen helpen. Er zijn wel een ander soort testen dan gewoon bloedonderzoek, die meer dingen aan het licht kunnen brengen.
Wat voeding betreft is het sowieso beter om snelle suikers en vooral geraffineerde suikers wat te vermijden.Richard25 mei 2017 om 16:58in de voorgaande twee jaren niet echt specifiek last gehad van rug, laatste tijd wel wat van me onderrug. Heb 15 juni een mri scan, neem aan dat mocht er afwijking zijn dat ze het toch wel zien?
ReagerenJohn (moderator)
25 mei 2017 om 18:10Als daar een probleem zou zitten, dan zullen ze dat zien, als ze daar een scan van maken.
Reageren