Zoeken Vraag het forum

Noodkreet! Pijn in benen, vage klacht, help!!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Richard

Beste mensen,

Ik hoop dat iemand mij nog verder kan helpen, momenteel loop ik met zeer pijnlijke zware vermoeide benen, trekkende trillende spieren. Ik kan momenteel niet functioneren, zit ook in ziektewet. Het grote probleem is het ziekenhuis kan de oorzaak niet vinden. Het begon met veel en vaak plassen maar later zijn mijn pijnlijke benen erbij gekomen wat eigenlijk nu de hoofdklacht is. Mijn bloed is overal op getest, b12, vitamine d suiker echt alles. Maar alles is goed, alleen vitamine d ietjes te laag maar dokter zegt dat het daaraan niet kan liggen. Ik krijg 15 juni nog een mri scan maar neuroloog gaf al aan dat de kans zeer klein is dat er iets wordt gevonden. Zijn er mensen die het herkennen of mij verder op weg kunnen helpen. Ik weet momenteel niet wat ik moet doen en maak me grote zorgen over de toekomst. Alle tips zijn welkom.

Groet,

Richard

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Heb je voorafgaand aan het ontstaan van de klachten veel stress of spanningen gehad? Hoe oud ben je? Gebruik je medicijnen,alcohol of drugs?

Reageren
    Richard

beste,

ik ben een jongeman van 26 jaar. Ik loop nu al zo een 2,5 jaar ermee en het lijkt erger te worden. Ik had toen wel stres en nu ook nog maar dat komt vooral door de klachten zelf en niet door mijn omgeving( ik ga toch over mijn toekomst denk). Ik slik ibripruven en magnesium. Verder drink ik alleen alcohol bij speciale gelegenheden en neem ik geen drugs.

Reageren
    John (moderator)

Je hebt ook nooit rugklachten gehad?

Reageren
    Catootje

Vaak plassen kan soms te maken hebben met teveel koolhydraten of met tekorten als vitamine B12. Een bloedonderzoek zegt vooral iets over wat er in het bloed zit maar dan nog kan je bepaalde tekorten of ontregelingen hebben.
    Had vroeger in mijn puberteit en begin twintig veel last van pijn in mijn benen, ik denk door veel teveel snoepen en bepaalde tekorten als magnesium.
    Allerlei stoffen werken wel samen in je lichaam dus kan een combinatie soms beter werken. Misschien ook vitamine B-complex. Ook stoffen als carnitine en taurine zouden misschien kunnen helpen. Er zijn wel een ander soort testen dan gewoon bloedonderzoek, die meer dingen aan het licht kunnen brengen.
    Wat voeding betreft is het sowieso beter om snelle suikers en vooral geraffineerde suikers wat te vermijden.

Reageren
    Richard

in de voorgaande twee jaren niet echt specifiek last gehad van rug, laatste tijd wel wat van me onderrug.  Heb 15 juni een mri scan, neem aan dat mocht er afwijking zijn dat ze het toch wel zien?

Reageren
    John (moderator)

Als daar een probleem  zou zitten, dan zullen ze dat zien, als ze daar een scan van maken.

Reageren
Reageer op: Noodkreet! Pijn in benen, vage klacht, help!!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.