Al die rug ellende ook.
Ben in 1991 geopereerd en heb daarna nog steeds helse rugpijnen,. voordeel is dat ik wel weer kon lopen na de operatie
Vraag me af... is er na 20 jaar geen nieuwe methode die je van die verdomde litteken weefsel problemen en pijnen af kan helpen ??
Hallo Stefanie,
Mijn ischias is weg door Rugpijnweg.nl
Zeer goede oefeningen tegen een hernia.
Succes.
Het antwoord is nee je bent al te laat voor epiduroscopie alleen een neurostimulator kan je helpen ga naar de pijnpoli
Hallo
Ik heb een hernia l4-l5 en ik ben nu al 6 maanden bij uwv en ik ben behandeling in zieken huis psychiater ik heb in pijnpoli rug prik gehaald nu ik heb veel meer pijn als voor ik krijg geld van uwv 176 euro per week wat moet ik doen ik kan niet werken ik heb ook hart ritme stornis ik gebreuk morfine discofrnalak en nog meer
ik heb een mri scan gehad maar er was niks te zien op de foto maar onder tussen ga ik wel kapot van de pijn en de artsen kunnen iks voor me doen behalve pijn bestrijding en dat helpt ook niet en wat kan ik doen om van deze pijn af tekomen ik ben radeloos
Fout
Omdat Mijn boven rug vast zat liep ik bij een chiroprakter
In die tijd vertilde ik mezelf en kreeg spit
is door de huisarts geconstateert
Helaas heeft de chiroprakter mijn rug getwist en er maar liefst 4 hernia's ingedraaid
Nu heb ik inmiddels 8 ruggeprikken gehad in een half jaar
Met cortisone en prednison ook hebben ze de zenuwen elektroshocks gegeven
Niets helpt en kan bijna niet meer lopen
Dat noemt zich een chiroprakter
ik heb dit al meer gehoord brenda alleen ook andere verhalen helaas, dat de chiropractor het erger maakt. maar dat is met operaties ook. ik kamp nu zelf 1.5 jaar met een hernia. ze hebben me eerst gewoon laten lopen en ik moest maar 12 ibuprifen pakken op een dag. pijn werd alleen maar erger, op het laatst aan tramadol en morfine. en ja hoor eindelijk stuurde mijn dokter me door voor een mri scan. uitslag daarvan was niet heel verassend. op de foto was de l5 zwart en zenuwbaan ook geheel zwart op dat punt. dan weet je genoeg.
heb nu vandaag mijn eerste pijnspuit gehad als tijdelijke pijnblokade. ik hoorde iedereen zeggen dat die naald zeer doet. ik zal eerlijk zijn ik heb er niet eens iets van gevoeld. ik zei dat ik er wel tegen op zqag en de dokter zei hij zit er al in hoor . ik spuit het medicijn al . ook daar voelde ik geheel niets van, had het gevoel dat ik voor de gek gehouden werd en er niets gedaan werd . want voelde niet eens een prikje ofzo.
half uur later gaat verdomd mn pijn zakken en na een uur was ik sinds 1.5/2 jaar pijnvrij. wat een zalig gevoel is dat zeg........ tegen 17.00 uur vanmiddag begonnen kleine pijnscheutjes terug te keren en nu half 1 snachts rol ik om van de pijn. ze zeggen zn spuit gaat na een week pas werken en kan maanden aanhouden . bij mij werkte het na 30 min en hield maar 5 uur aan ๐ hoop dat het alsnog zijn werk gaat doen.
Ik heb nou al 5 maanden last van een grote hernia. Ik loop mank de gehele dag door ben ik moe. Ik wilde eerst geen operatie maar ben het zat. Waar ga je laten opereren. Ik zit te denken aan Bergmankliniek. Ik twijfel nog maar om alles in werking te stellen duurt wel even. Ik kan nog altijd afzeggen. Wat zal ik doen
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies