Denk dat dat nu ook het geval is, maar zeker niet erg. Dan ben ik er straks vanaf π zou fijn zijn.
Heeft lang genoeg geduurd... Maar ondanks dat, ziet het er op de laatste foto toch niet verkeerd uit.
Denk ook mede door de ligging van die wond dat het echt een drama was, kan dan wel zeggen dat zilvernitraat zijn werk doet. Ik hou nog wel op de hoogte over morgen, maak mij niet zoveel druk meer erover.
π
Nou, net bij de uroloog geweest en inderdaad.. aanstippen niet meer nodig. Wat hem betreft is de wond zelfs al gesloten en lijkt alles prima. Denk dat het de laatste dagen zo snel is gegaan dat het precies goed is gegaan. Ik zei wel dat het nog enigszins open leek 1-2 dagen terug nog een beetje. Dus hij gaf aan om nog 1 dag voorzichtig aan te doen (misschien is het vandaag echt pas gaan sluiten in helemaal).. π Maar geen restricties meer.
π
Begin in ieder geval rustig aan. Niet meteen te wild...
Inmiddels helemaal hersteld, alleen een ding waar ik nu mee zit zijn rode plekken die nu zijn gekomen met schilfers en heel droog komt en gaat. Vette zalf smeren een optie? Geen jeuk er van.. maar ziet er wat raar uit op de eikel. Misschien door het weer en Schuring? Heb wel vette zalf..
Zou je kunnen proberen. Of Lanette creme
Lanette crème? Heb nu normale vette zalf maar gesmeerd maar komt dit vaker voor met besneden? Lijkt hard stuk te zijn wat er nu op de penis is door de wrijving.. omdat ik het in de zomer niet had..
dat kan wel eens voor komen
Toch maar naar de huisarts gegaan, hij zei met jouw klachten lijkt het me Schuring, echter heb ik toch een antischimmelcreme gekregen voor de vlekken. Beetje jammer.. hoopte dat ik na die besnijdenis deze klachten ook niet meer zou hebben maar helaas. Het zijn paar rode plekken die licht schilferen en droog aanvoelen, gezien psoriasis en exceem voorkomt in de famillie en ik soms wel last van heb vermoed ik dat het daar door komt. Kunnen deze klachten daar ook door komen John? Ieder geval hoef ik nog geen soa test oid..
Ter info, de zalf die ik heb gekregen is miconazolnitraat hydrocortison. Is dat voor dit soort klachten of kan het verergeren denk je?
2x daags smeren...
Bedankt
Het zou kunnen , maar ik kan dat zo moeilijk beoordelen
Oh de zalf is in principe wel goed
Op die manier, het zijn ook meer rode ruwe(re) plekken die ik erop heb 3 nu.. waarvan een wat dikkere korst was leek het. Enige wat ik heb gehad afgelopen tijd is natuurlijk dat iemand bij mij bezig is gegaan zonder condoom (pijpen).. Intiem natuurlijk met.
Ik was nu wel enigszins bang voor syfilis, de huisarts dacht daar ook aan maar het zijn meerdere rode plekken en ook heel droog met afgelopen dagen witte schilvervorming die er vanaf valt omdat ik natuurlijk ietwat strakke boxers draag.Β Neigt het dan meer naar Schimmel? Dacht dat die kans met besneden echt aanzienlijk verkleind is. Het jeukt ook niet, doet ook niet pijn.. of is die kans met exceem/schimmel nog steeds aanzienlijk ?