- Mr. Mioch18 mei 2016 om 16:37
Hallo ik maak me niet direct zorgen eigenlijk totaal niet, maar ben HEEL erg benieuwd of iedereen dit heeft en zo ja wat de oorzaak is.
Ik kreeg net bijvoorbeeld een steekje in mijn dijbeen ongeveer in het midden van mijn bovenbeen. Ik zou het steekje beschrijven als een irritante mug die voorbij vliegt terwijl je probeert te slapen, dan nog zo’n 3 keer langs je hoofd raast en dan plots weer een aantal uren weg is. Ik heb het gevoel alsof het een slagader is die even een beetje moeite heeft of iets in die richting, ook zou je het wel een zenuwscheutje kunnen noemen ik heb echt geen idee wat het is, zelf ben ik erg sportief en atletisch gebouwd er heerst echter wel een hoge bloeddruk in onze familie. Maar mijn bloeddruk is in orde ik meet hem elke week wel een keer uit voorzorg.
Ik kwam op dit onderwerp doordat ik gister met een paar vrienden op de bank zat en ik opeens zachtjes auw roep uit reflex op gevolg van zo’n plotseling licht steekje een die omgeving heftig begin te masseren en slaan (Aziatische massage). En mijn vrienden mij vragend aankijken, zo van wat in hemelsnaam doe jij nou weer, ik probeerde ze het steekje uit te leggen maar ze konden zich er niet in vinden.
dank voor uw tijd.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
18 mei 2016 om 17:22Het kan een steekje in een spier zijn.
Reageren
Dat is verder niet bijzonder en komt wel vaker voor.