Zoeken Vraag het forum

terugkerende steekjes in verschillende plaatsen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mr. Mioch

Hallo ik maak me niet direct zorgen eigenlijk totaal niet, maar ben HEEL erg benieuwd of iedereen dit heeft en zo ja wat de oorzaak is.

Ik kreeg net bijvoorbeeld een steekje in mijn dijbeen ongeveer in het midden van mijn bovenbeen. Ik zou het steekje beschrijven als een irritante mug die voorbij vliegt terwijl je probeert te slapen, dan nog zo’n 3 keer langs je hoofd raast en dan plots weer een aantal uren weg is. Ik heb het gevoel alsof het een slagader is die even een beetje moeite heeft of iets in die richting, ook zou je het wel een zenuwscheutje kunnen noemen ik heb echt geen idee wat het is, zelf ben ik erg sportief en atletisch gebouwd er heerst echter wel een hoge bloeddruk in onze familie. Maar mijn bloeddruk is in orde ik meet hem elke week wel een keer uit voorzorg.

Ik kwam op dit onderwerp doordat ik gister met een paar vrienden op de bank zat en ik opeens zachtjes auw roep uit reflex op gevolg van zo’n plotseling licht steekje een die omgeving heftig begin te masseren en slaan (Aziatische massage). En mijn vrienden mij vragend aankijken, zo van wat in hemelsnaam doe jij nou weer, ik probeerde ze het steekje uit te leggen maar ze konden zich er niet in vinden.

dank voor uw tijd.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het kan een steekje in een spier zijn.
    Dat is verder niet bijzonder en komt wel vaker voor.

Reageren
Reageer op: terugkerende steekjes in verschillende plaatsen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.