Zoeken Vraag het forum

langdurig pijn en krachtverlies in armen en afwijkende bloedwaarde

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Het begon allemaal zo anderhalf jaar geleden last van hoofdpijn, krachtverlies in men handen en armen, nekpijn, … Ondertussen ben ik reeds geoppereerd van een nekhernia en heb ik een verruimende schouderoperatie achter de rug. Maar ondanks dit alles heb ik nog steeds tintelingen in mijn vingers, slaapgevoel en krachtverlies in mijn handen en de nekpijn komt ook stilletjes terug opduiken. Als dit probleem nog ni erg genoeg is zijn mijn bloedwaarden ook niet zo denderend een groot tekort aan itamine D (was eerst 8 na medicatie toch al 15 geworden), men T4 waarde is 7,50 (had ik lten controleren nadat ik op 1 week tijd 10kg was aangekomen) men T3 daar staat een heel raar getal na een percent teken wat dat betekend weet ik ook niet. Men totaal lymfocyten zijn 3277 (normaal max 2850)? Maar volgens de huisarts is alles normaal niks om zorgen over te maken? Ook heb ik de laatste weken last van drukpijnen op mijn beide schouders en mijn heupen en begonnen mijn beide voeten en benen op te zwellen. Na de echo leverde dit ook niet echt problemen op maar kreeg wel Daflon 500 voorgeschreven. Voel me echt niet goed in mijn vel en heb vaak een opgeblazen gevoel Ook is mijn libido gezakt naar nul terwijl dit een jaar geleden toch nog vrij heftig was. Weet me echt geen raad en heb het gevoel dat mijn huisdokter hier nogal licht over gaat. Ook mijn toiletgang is sterk vermindert nog een keer of 3 per dag plassen en stoelgang kan soms op 1 dag een keer of 4 zijn en dan dagen (2 a 3) aan een stuk niet. Door dit alles heb ik ook nog eens een slechte nachtrust langer dan 3u aan een stuk kan ik niet slapen. Kan iemand mij hiermee verder helpen want word er gewoon depressief van

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Dat zijn nogal wat klachten.

Je zult toch terug moeten naar de huisarts. Maak je huisarts duidelijk dat je er genoeg van hebt en er fatsoenlijk onderzoek naar de klachten gedaan moet worden. Vraag een verwijzing naar een internist. ( Ik weet niet of het in België mogelijk is om zonder verwijzing naar een internist te gaan)

Reageren
Reageer op: langdurig pijn en krachtverlies in armen en afwijkende bloedwaarde
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.