- Anoniem31 oktober 2015 om 19:45
Hallo allemaal,
ik hoop dat iemand me kan helpen, ik heb nogal wat problemen met mijn gezondheid op het moment en dokters weten niet hoe het komt.
Ik heb last van:-Een lage bloeddruk [87/54 en 89/40 is gemeten]
-onverklaarbare blauwe plekken
-moeheid
-Gewichtsverlies [ruim 4 kilo in de laatste 2 maanden zonder reden]
-plotseling vallen[ ik heb een korte tinteling en daarna verlies ik al het gevoel over mijn hele lichaam en dan val ik]
-Flauwvallen [soms voel ik het aankomen maar andere keren komt het zonder waarschuwing, meestal ben ik wel even weg en tril ik hierbij]
-Een pixel vormig beeld , hierbij moet je denken aan een oude film of sneeuwbeeld op de tv, dat zie ik door mijn beeld heen hele kleine flikkerende zwart witte puntjes het zijn er heel veel en ze zijn heel klein.Dit laatste heb ik al veel langer. De rest heb ik sinds een jaar
Er is al veel onderzoek geweest
Oogarts, huisarts, ostiopaat
Er is ook al een Mri gemaakt en bloedonderzoeken gedaan.
Niemand gaat verder in op die lage bloeddruk omdat je er wel last van kunt hebben maar het kan niet zo extreem zijn dat je elke week wel een keer valt of flauwvaltWeten jullie wat het is?
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
31 oktober 2015 om 20:58Weet je waar naar gekeken is met het bloedonderzoek?
Hoe oud ben je?
Reageren
Ben je man of vrouw?
Gebruik je medicijnen, alcohol of drugs?Anoniem1 november 2015 om 12:53Ik ben een vrouw van 19 jaar en gebruik geen medicijnen of drugs en drink niet overmatig veel. 1 glas wijn/biertje per week
ReagerenAnoniem1 november 2015 om 12:56Nee ik weet niet precies waar naar gekeken is, maar er zijn meerdere bloedonderzoeken geweest, Naar pfeiffer en lyme weet ik en ook voor mijn schildklier en ijzer. Verder weet ik het niet.
ReagerenJohn (moderator)
1 november 2015 om 14:28Hoeveel drink je per dag en wat drink je?
Reageren
Hoe verlopen je menstruaties?
Hoe is je ontlasting?Anoniem1 november 2015 om 19:13Ik drink 2 liter water per dag, geen cafiene alleen water
Reageren
Mijn menstruatie lopen redelijk op schema, wel eens een verschil maar niet extreem [heel soms een week te laat of te vroeg] De eerste dag is het heftig de 2e dag zwakt het al iets af, het duurt meestal 3 soms 5 dagen. Met ontlasting is niks aan de hand geen problemen.John (moderator)
1 november 2015 om 19:33Vreemde klachten…
Vraag een verwijzing naar de cardioloog i.v.m. je bloeddruk[quote]Een pixel vormig beeld , hierbij moet je denken aan een oude film of sneeuwbeeld op de tv, dat zie ik door mijn beeld heen hele kleine flikkerende zwart witte puntjes het zijn er heel veel en ze zijn heel klein.[/quote]Dit zouden migraine klachten kunnen zijn. Dat zou dan iets zijn voor de neuroloog.
Reageren