Zoeken Vraag het forum

Wat heb ik?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • ZiekMeisje?

Hey, ik ben een meisje van 13 jaar binnenkort 14. Ik heb al ongeveer 3 jaar last van een aantal dingen. Inplaats dat het door de jaren is verminderd word het alleen maar erger. Zo heb ik ENORME en ik overdeijf werkelijk niet last van dat ik opsta. Ik word duizelig heb het gevoel dat ik naar onder word getrokken en mijn uitzicht is of helemaal wit en wazig of helemaal zwart met witte vlekken. De huisarts zei dat het zou komen dat ik te snel opsta verder had ik helemaal niks en was ik gezond. Ik sta normaal op dus daar ligt het helemaal niet aan dat kan ik je verzekeren. Ik heb veel klachten en iedere keer antwoord de huisarts of dokter dat ik helemaal niks heb. Ik geloof het niet ik weet zeker dat het iets moet zijn, want gezond? Zo voel ik me niet eens een beetje. Ik kom veel aan en val weer veel af de ene week ben ik 58 kilo en de ander 60 dan weer 55 terwijl mijn eetritme gewoon het zelfde is. Ook heb ik super veel moeite met slikken alsof mijn slokdarm niet doet wat hij doet. Mijn eten blijft hangen en als ik het wegslik kan ik soms stikken waarna ik keihard moet pushen om het door te slikken waarna ik serieus bijna zit te huilen van de pijn en kracht dat mij kost. Ik kan tegen stootjes en overdrijf niet. Dan zullen we het nog niet eens over mijn hoofdpijn hebben het is serieus een hel. De ene keer gebonk de ander keer serieuze pijn alsof er een mes in mijn hoofd word gestoken. Soms wel prikkeldraad en de ander weer alsof ik dood ga. Ik heb duizende klachten. Ik zet het even op een rijtje want het is teveel om op te noemen.

Ademloosheid
    Hoofdpijn
    Zwarte puntjes of vlekken voor ogen
    Gezoem bij oren
    Kramp in nek
    Kramp in kaak- hoofd
    Gebonk in hoofd
    Geprikkel door lichaam
    Rugpijn
    Pols pijn
    Boven pols pijn
    Onder arm pijn
    Achterkant van arm pijn
    Moeite met slikken
    Eten blijft hangen
    Pijn op de borst
    Niks kunnen zien
    Witte vlekken voor het uitzicht.
    En nog een aantal dingen maar dat was een aantal maanden terug. Dit is het ongeveer. Kan iemand alsjeblieft tips of eventuele ‘ziektes’ achterlaten. Als je vragen nodig hebt antwoord ik ze zo snel mogelijk. Alvast bedankt groetjes mij

2 reacties
    Reageren
    Peter

En wat zeggen je ouders/verzorgers hierover?

Reageren
    ZiekMeisje?

Die zeggen dat ik blijkbaar niks heb omdat de huisarts dat zegt. Ze brengen me wel steeds naar de dokter enzo, maar die vinden niks. Waaedoor hun ook denken dat ik niet heb.

Reageren
Reageer op: Wat heb ik?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.