- Anoniem11 augustus 2015 om 19:42
Wie kan mij helpen en zeggen wat ik moet doen met mijn moeilijke karakter.Al maanden snauw ik tegen mijn man,hij kan niets goed doen of zeggen.Ik vlieg gelijk hoog op,word erg kwaad en snauw enorm van me af.Ik heb dit nog nooit eerder gedaan en elke dag neem ik me voor om gewoon aardig en leuk te zijn maar het lukt gewoon niet.Ik houd erg veel van hem en waardeer hem enorm,hij heeft dit absoluut niet verdiend.Wat kan of moet ik in godsnaam doen om weer normaal te reageren want dit kan zo niet verder.Ik weet het echt niet meer,help!
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 augustus 2015 om 20:18[quote]wat ik moet doen met mijn moeilijke karakter.Al maanden snauw ik tegen mijn man[/quote]
Reageren
Als het alleen de laatste maanden voorkomt en daarvoor niet ligt het niet aan je karakter maar moet er een andere reden zijn waarom je dit doet.
Zijn er problemen? Heb je veel stress of spanningen? Hoe oud ben je?Anoniem11 augustus 2015 om 21:20Nee,ik/we hebben geen problemen en al helemaal geen stress of spanningen.Ik ben 64 jaar en we zijn dit jaar 44 jaar getrouwd. Problemen hebben we vroeger gehad toen ik aan zware depressies leed en opgenomen ben geweest maar dat is al 30 jaar geleden.Lange tijd heb ik last gehad van manisch depressief zijn en heb ik hiervoor medicatie gehad zoals haldol,lythium lexapro ed.maar die gebruik ik al twee jaar niet meer.Natuurlijk heb ik af en toe wel even dipje maar ik ben nog nooit in mijn leven zo geweest als nu.We komen er altijd wel weer uit samen,dat hebben we in al die jaren wel geleerd.Zoals ik nu reageer in mijn doen en laten wil ik toch echt niet meer maar heeft ook niets meer met mijn verleden te maken.Ik wil zo graag weer de liefhebbende echtgenote zijn en ik weet echt niet waar het aan ligt dat ik nu ben wie ik nu ben.Ik ben ergens ook nog bang dat mijn man het op een lopen zet al zegt hij van niet.Weet U misschien een goede raad??
ReagerenJohn (moderator)
11 augustus 2015 om 22:09Het enige advies dat ik je kan geven is, om naar je huisarts te gaan en dit met je huisarts te bespreken.. Laat eens bloedonderzoek doen om te kijken of er iets mis gaat met je hormonen…
Reageren