- Anoniem6 augustus 2015 om 21:16
Hallo,
Allereerst wil ik mij verontschuldigen voor eventuele typfouten.
Mijn laptop is kapot dus doe het nu via mijn telefoon.Ik ben 18 jaar en heb al een half jaar last van wakker worden (tijdens het inslapen of midden in de nacht)
Met enorme trillingen, hartkloppingen, duizeligheid, en geen evenwicht meer.
In het begin vielen de klachten mee, uiteindelijk werden ze steeds erger en ben ik toch maar naar de dokter gegaan, en zij kon niet voorstellen wat het kon zijn. Maar om mij te kalmeren heeft ze me bisoprolol teva 2.5mg tabletten voorgeschreven.
Dit heeft even gewerkt maar de klachten worden steeds erger! Zo werd ik afgelopen nacht trillend wakker helemaal bezweer en met recht op te gaan zitten werd het eventjes zwart voor mijn ogen en verloor mijn evenwicht, mijn hart ging zo hard te keer dat ik mezelf echt angstig voelden dat het iets ergs was! Na een telefonisch gesprek met de dokter blijft ze volhouden dat als ik die pilletjes pak de klachten niet kan hebben. Mijn hartslag is normaal alleen op het moment dat ik wakker werd heb ik mijn hartslag 3x gemeten waarna ik op 132 uitkwam.
Iemand enig idee wat het kan zijn en wat ik er aan kan doen? Ik drink geen redbull of andere caffeine houdende dranken.
M.v.g1 reactieReagerenJohn (moderator)
6 augustus 2015 om 21:40Of die pilletjes de klachten oplossen is nog maar de vraag.
doe om te beginnen eens de test op:
Reageren
http://www.dokter.nl/index.php?option=com_hyperventilatietest