- Anoniem6 juli 2015 om 17:48
Hoi ik ben een jongen van 17 jaar.
Ik zweet best vaak onder mijn oksels en bij me kont. Dit is erg vervelend . ik gebruik altijd een deoroller en scheer mijn okselhaar wel is. Niets helpt. Wat kan ik doen ?
Alvast bedankt !9 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 juli 2015 om 18:03Om te beginnen zorgen voor een goede hygiëne. Iedere dag douchen en zorgen dat alles heel goed droog is. Daarnaast zoveel mogelijk het dragen van strak zittend synthetisch ondergoed vermijden. Draag zo mogelijk katoenen ondergoed en los zittende boxers. Ook jogging broeken zijn echte zweetmakers.
Tegen het zweten zelf zou je Odaban kunnen gebruiken.
ReagerenAnoniem6 juli 2015 om 19:42Kan ik dat gewoon ook tussen mijn billen spuiten ?
ReagerenJohn (moderator)
6 juli 2015 om 19:58Ja, maar niet op je anus..
Reageren
Soms is het genoeg om dat spul maar 1 x per week te gebruikenAnoniem7 juli 2015 om 14:02Kan je wel Deo gebruiken?
ReagerenJohn (moderator)
7 juli 2015 om 23:08Deodorant moet je niet gebruiken. Daar wordt het niet beter van.
Reageren
Odaban is geen gewone deodorant…Anoniem8 juli 2015 om 15:49Ik bedoel… Als je da spul 1 X per week gebruikt . kan je dan wel nog Deo gebruiken?
ReagerenJohn (moderator)
8 juli 2015 om 17:08Nee. Dat is dan niet nodig namelijk. In ieder geval geen deo tussen je billen spuiten als je dat gebruikt en niet in je oksels. Voor het overige kun je deo natuurlijk wel gebruiken
ReagerenAnoniem15 juli 2015 om 11:02Ik gebruik nu obadan.
Reageren
Het helpt erg goed, bedankt voor de tip!
Het jeukt alleen als ik het erop heb gespoten.
best vervelend.
Wat kan ik doen?John (moderator)
15 juli 2015 om 12:53Is je huid wel intact? Geen wondjes of iets dergelijks?
Reageren
Hoe vaak gebruik je odaban?