- Anoniem7 april 2015 om 19:53
wie oh wie kan en wil mij helpen?
ik heb nu al ongeveer 5 dagen last van lichte kleine krampjes onderin me buik, dit gaat om en om, dan 3 min last van daarna 10 niet meer, en dan weer overnieuw. en soms enorme steken.
dacht dat ik ongesteld moest worden, maar aangezien ik een spiraal heb is dit heel onregelmatig. (voor dat ik hem kreeg was ik ook onregelmatig)
ook heb ik last van me benen, vooral in me boven benen, en enkels. dit lijkt haast wel op spierpijn in me benen.
kan me benen daarom lastig tegen elkaar aan krijgen, of niet eens over elkaar heen doen, dit doet zeer. net alsof er iets is wat het tegen houd.
ook heb ik een opgezet gevoel… vaker plassen als normaal. en soms lichte verschijnselen van blaasontsteking (hier heb ik antibiotica voor gehad, ben hier dus bekent mee) van kleins af aan al.wat kan dit zijn?
wie kan en wil mij hiermee helpen?groetjes
kimberley3 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 april 2015 om 20:06Willen helpen is niet zo’n probleem, maar kunnen helpen is een ander verhaal.
Reageren
Ben je met de ze klachten ook al bij je huisarts geweest?Anoniem17 april 2015 om 15:16ja dat ben ik laatst geweest, hij zei dat het door menstruatie pijn kwam, maar die is heel onregelmatig bij mij. maar verder deed de HA er niks mee… en vooral dat ik soort van spierpijn heb, en breid zich alleen maar uit, heb op dit moment last van me onderrug en liezen
ReagerenJohn (moderator)
17 april 2015 om 18:53Hoe lang heb je de spiraal al en hoe lang heb je die klachten dan al?
Reageren