Krampjes

Hallo, ik heb sinds een paar dagen lichten krampen in m’n onderbuik, zou dit een innesteling kunnen zijn? Het voelt zoals menstruatie krampen maar niet zo heftig als normaal, normaal heb ik ook opgezette pijnlijke klieren als ik ongesteld moet worden maar dat heb ik nu ook niet. Ik weet ook niet wanneer ik een test kan doen, wand m’n cyclus is onregelmatig, de ene keer ben ik 2 dagen te laat met m’n menstruatie en de andere keer 7 dagen. Ik was aan het denken om te wachten tot de 10e, Voor de rest heb ik ook geen symptomen.

Reageer

Testen kan 14 dagen na de onbeschermde seks

Reageer

Okee, dan heb ik het toch goed dat ik moet wachten tot de 10e. Ik heb de 27-28 onbeschermde seks gehad, is de kans groot dat dit een innesteling is? Heb nog steeds last van lichte krampen en heb het gevoel dat ik vaker na de wc moet

Reageer

Ik heb ook net getest, maar het is nog negatief

Reageer

Die vraag kan ik zo helaas niet beantwoorden

Reageer

Ik heb vandaag een test gedaan maar is negatief, en krampen zijn weg. Zou het dan toch kunnen zijn dat ik zwanger ben?

Reageer

Ik heb net een vroege test gedaan van clearblue, eerst gaf die niks aan. Maar naar 10min gaf die een heel dun licht streepje aan, telt dit ook mee ?

Reageer

Dit was naar 10-15min

Reageer
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Alleen wat er de eerste minuten op een test te zien zijn telt. Doe na het weekend een nieuwe normale zwangerschapstest

Reageer
Reageer op: Krampjes
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief