Krampen

  • #1

    4 dagen geleden nam ik imodium omdat ik last had van diarree. De dagen daarna had ik weinig stoelgang (1 keer misschien). Sinds vandaag kan ik terug naar het toilet gaan maar dit gaat gepaard met krampen én het gevoel alsof ik niet volledig geleegd ben. Vandaag ging ik al drie keer naar het toilet met een grote boodschap en tóch heb ik steeds het gevoel dat ik nog moet gaan. De krampen zijn zeker en vast dragelijk maar wel storend. Ik heb het gevoel alsof ik elk moment diarree kan krijgen. Wat zou dit kunnen betekenen? Reageren mijn darmen niet goed op imodium of is dit bij iedereen zo?

    Reactie
    #2

    Het hebben van diarree is een reinigingsmechanisme van het lichaam. Een diarreeremmer is pas nodig als de diarree enkele dagen aanhoudt.
    Immodium kan best wel wat bijwerkingen hebben. Hangt soms af van hoeveel/hoe vaak je neemt, en of je darmen ertegen kunnen.

    Reactie
Reageer op: Krampen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief