- Anoniem8 december 2014 om 22:26
Hoi allemaal.
Sinds een tijdje gebeuren er rare dingen met mij. Het is altijd uit het niets, zonder reden, en kan op ieder moment gebeuren. Ik raak dan opeens het contact met de realiteit kwijt, ik zie beelden voor me die erg helder zijn, maar die ik mij uiteindelijk niet meer kan herinneren. Ik ben volledig de controle kwijt op dat soort momenten, ik ben me dan niet meer bewust van het leven, of alles om me heen, ik zit volledig in die wereld. Soms duurt het 30 seconden, en soms 30 minuten. Ik krijg vaak ook hoofdpijn, en ben voor de rest van de dag vaak wat moe, en voel me lichamelijk zwak. Af en toe is de wereld waar ik dan in kom op zo’n moment fijn, en wil ik er eigenlijk niet meer uit, en af en toe is het niet heel prettig. Dan tril ik heel erg terwijl het gebeurt. Ik vind het erg vervelend dat dit gebeurt en vraag me heel erg af wat het kan zijn. Er zit geen bepaalde regelmaat in, het gebeurt soms drie keer op een dag, en soms opeens 3 weken niet.
Ik wou er nog bij vermelden dat ik verder niet rook, drink, of drugs gebruik (ook nooit gedaan) en ik heb een hoge bloeddruk.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
8 december 2014 om 23:06Misschien heeft je bloeddruk er iets mee te maken. Bespreek het met je arts.
Reageren