- Anoniem9 september 2016 om 21:41
Goedenavond!
Ik zit met een voor mij groot probleem ik heb soms een raar inwendig lichte trilling en een gevoel alsof mijn hart zwak is en wilt gaan ophouden ik heb soms momenten dat ik denk dat ik een korte hartstilstand heb gehad of ga krijgen vaak krijg ik ook ipv die trillingen een erg leeg gevoel in mijn borst erg moeilijk voor te omschrijven maar zoiets ik ben een meer tijdens een aaval naar de huisarts geweest was toen wel wat meer rustiger maar niks raars gehoord ik ben bang dat mijn hart zwak is en het wilt gaan begeven alsof ie soms moeite heeft met kloppen. Iemand bekent met dit?
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 september 2016 om 21:52Het ligt beslist niet aan je hart. Anders had je al lang andere problemen gehad.
Reageren
Doe eens de test op
http://www.dokter.nl/index.php?option=com_hyperventilatietestAnoniem10 september 2016 om 13:21Ik hoop het ook ! Maar ik krijg het af en toe en het is erg beangstigend en niet normaal vind ik. Soms heb ik de hele dag het gevoel zo een leeg gevoel alsof mijn hart zomaar stil gaat vallen verder heb ik nergens last van maar dat gevoel dat ik moeilijk kan beschrijven maakt me wel kapot.
ReagerenJohn (moderator)
10 september 2016 om 13:59Heb je de test ook al gedaan?
ReagerenAnoniem10 september 2016 om 14:37Ik heb een score van 44 en als je 42 of hoger hebt heb je het dus ik zit er net over niet heftige hyperventilatie dan waarschijnlijk maar ik betwijfel erg of mijn klachten door hyperventilatie kunnen komen. Ik hoop dat er niks mis is want mijn klachten zijn noet niks ik vind het zeer serieus en ze zijn er niet voor niks mischien wil mijn lichaam iets vertellen dat er iets mis is . Ik had 2 maanden terug nog een ecg gedaan en echo maar niks mis toen. Maar ik heb nog soms deze klachten.
ReagerenJohn (moderator)
10 september 2016 om 15:00Ik denk toch dat het vooral met angst/stress en hyperventlatie te maken heeft.
Reageren
De klachten passen er wel bij.
http://www.chronischehyperventilatie.nl/index.php?page=symptomenAnoniem10 september 2016 om 16:48O Bedankt voor de site als ik wat meer tijd heb dan wil ik graag even een op mijn gemak een kijkje nemen ! Want ik heb ff snel gekeken en het zijn er honderden. Bedankt!
Reageren