- elsaxx15 oktober 2014 om 16:22
Hallo allemaal,
Sinds een aantal jaren heb ik last van vermoeidheidsklachten. In eerste instantie kwam er de ziekte van pfeiffer uit. Nadat ik hier vier jaar later nog steeds last van had is men verder gaan kijken. Weer kwam er actieve pfeiffer uit.
Omdat dit natuurlijk erg raar is werd ik doorgestuurd naar een internist, die uitgesloten heeft dat mijn klachten (onderhand zijn het er een stuk meer geworden) met pfeiffer te maken hebben.De klachten die ik op dit moment heb:
* extreem vermoeid
* duizelig
* hoofdpijn
* steken in het hoofd (bepaalde plek), in het gezicht, linkeroog, linkerarm en linkerbeen.
* tintelingen/prikkels op dezelfde plekken.
* trekkingen met hoofd, met ogen, mond, arm en linkerbeen.
* geheugenverlies. Niet meer weten met wie ik gepraat heb/wat ik gedaan heb.
* niet begrijpen wat iemand zegt.
* spraakproblemen. Ineens beginnen te stotteren, met dubbele tong praten etc.
* ongecontroleerd lopen. (Tegen muren aanlopen, langs dingen heen schaven door verkeerde inschatting etc.)
* hoofdpijn
* spier/gewrichtspijn
* epileptische klachten (niet bevestigd of het daadwerkelijk epilepsie is)
* ontzettend vaak moeten plassenOnderhand word ik van het kastje naar de muur gestuurd en niemand lijkt te weten wat ik heb. Echter is er wel een lichte afwijking op mijn EEG gevonden (geen epileptische), maar men geeft geen duidelijkheid wat deze afwijking precies inhoudt.
Mijn klachten zijn onderhand zo aanwezig dat ik niet meer normaal kan functioneren.Heeft iemand ervaring met dezelfde klachten? Ideeën of tips? Ik ben onderhand ten einde raad en zou graag willen weten wat ik hier verder mee moet.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
16 oktober 2014 om 23:32Ik zou je toch willen aanraden om terug te gaan naar de neuroloog en een verklaring te vragen van de afwijking van een EEG. Maar ook verder onderzoek te vragen. Er zou bijvoorbeeld een MRI gemaakt kunnen worden van je hoofd.
Reageren