- Anoniem2 september 2014 om 11:03
Laatst ben ik geprikt om mijn schildklier en cholesterol deze waren beiden goed.
Wel kwam hieruit dat mijn bezinking te hoog was. Ik heb verder geen klachten gehad alleen een paar dagen er voor voelde ik me een beetje hooikoortsachig. Verder had ik een onstoken talgklier op een ongemakkelijke plaats.
Moet ik mij zorgen maken over deze hoge bezinking. Hij was 31.
Ik ben nogal een hypochonder.
AuteurBerichten
14 reactiesReagerenAnoniem2 september 2014 om 12:36helemaal niemand?
ReagerenJohn (moderator)
2 september 2014 om 12:56Soms duurt het even voordat er een antwoord komt.
Ik denk niet dat je je zorgen moet maken over je bezinkingswaarden. Het hooikoortsgevoel kan een virusinfectie zijn. dat heeft dan gevolgen voor de bezinking.
ReagerenAnoniem2 september 2014 om 13:51Dankjewel voor uw antwoord ik ben wel hooikoortspatient en dit was binnen een dag weer over. Kan een ontstoken kliertje ook zorgen voor een hogere bezinking?
ReagerenJohn (moderator)
2 september 2014 om 13:56Ja, want het een heeft met het ander te maken.
ReagerenAnoniem2 september 2014 om 14:20Nee dat denk ik niet want het kliertje zat op een ongemakkelijke plaats had verder niets met de hooikoorts te maken het zat bij een schaamlip maar is ook weer over gegaan.
ReagerenJohn (moderator)
2 september 2014 om 15:45Dan was het dus geen lymfeklier. Anders had dat wel gekund. Ik had dus niet goed gelezen want je had geschreven dat het een talgklier was.
Ben je onlangs ook niet verkouden geweest of grieperig?
ReagerenAnoniem2 september 2014 om 16:00Nee helemaal niet ziek geweest slik wel de pil en was ongesteld verder geen klachten
ReagerenJohn (moderator)
2 september 2014 om 16:20Als er verder geen klachten zijn is dat op zich niet zo’n probleem. Dat zal ook wel weer zakken.
ReagerenAnoniem2 september 2014 om 16:22Ok bedankt voor uw antwoord bent u een arts? ben opgelucht nu
ReagerenJohn (moderator)
2 september 2014 om 16:28Nee ik ben geen arts.
Reageren
Maar heb wel wat medische opleidingen en studies gedaan.Anoniem2 september 2014 om 18:05Bedankt voor uw reactie
ReagerenJohn (moderator)
2 september 2014 om 18:18Graag gedaan.
ReagerenAnoniem29 september 2014 om 08:31Hoi
[strike]beste is gewoon een test te doen of even naar de huisarts te gaan. Verder een handige tip tussendoor, ik kijk dagelijks op deze site:
Reageren
Het is naar mijn mening de beste beautyblog, door de auteur krijg ik gratis en goedkope deals van topmerken, en ze schrijft grappig genoeg tussendoor ook over dit soort thema’s. Geen reclame gewoon handige tip.[/strike]John (moderator)
29 september 2014 om 08:53@Anoniem / beautyblog
Het is niet toegestaan om oproepen of (verkapte) reclame uitingen te plaatsen op dit forum. Gezien het aantal berichten dat de afgelopen dagen is geplaatst is daar dus wel sprake van. Bovendien bevat de blog totaal geen relevante informatie ten aanzien van de forum onderwerpen.
Ik verzoek u het plaatsen van deze berichten te staken. Mocht u hieraan geen gevolg geven zien wij ons genoodzaakt uw IP adres voor deze site te blokkeren.MOD
Reageren