Zoeken Vraag het forum

bezinking te hoog

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Laatst ben ik geprikt om mijn schildklier en cholesterol deze waren beiden goed.

Wel kwam hieruit dat mijn bezinking te hoog was. Ik heb verder geen klachten gehad alleen een paar dagen er voor voelde ik me een beetje hooikoortsachig. Verder had ik een onstoken talgklier op een ongemakkelijke plaats.

Moet ik mij zorgen maken over deze hoge bezinking. Hij was 31.

Ik ben nogal een hypochonder.

AuteurBerichten

14 reacties
    Reageren
    Anoniem

helemaal niemand?

Reageren
    John (moderator)

Soms duurt het even voordat er een antwoord komt.

Ik denk niet dat je je zorgen moet maken over je bezinkingswaarden. Het hooikoortsgevoel kan een virusinfectie zijn. dat heeft dan gevolgen voor de bezinking.

Reageren
    Anoniem

Dankjewel voor uw antwoord ik ben wel hooikoortspatient en dit was binnen een dag weer over. Kan een ontstoken kliertje ook zorgen voor een hogere bezinking?

Reageren
    John (moderator)

Ja, want het een heeft met het ander te maken.

Reageren
    Anoniem

Nee dat denk ik niet want het kliertje zat op een ongemakkelijke plaats had verder niets met de hooikoorts te maken het zat bij een schaamlip maar is ook weer over gegaan.

Reageren
    John (moderator)

Dan was het dus geen lymfeklier. Anders had dat wel gekund. Ik had dus niet goed gelezen want je had geschreven dat het een talgklier was.

Ben je onlangs ook niet verkouden geweest of grieperig?

Reageren
    Anoniem

Nee helemaal niet ziek geweest slik wel de pil en was ongesteld verder geen klachten

Reageren
    John (moderator)

Als er verder geen klachten zijn is dat op zich niet zo’n probleem. Dat zal ook wel weer zakken.

Reageren
    Anoniem

Ok bedankt voor uw antwoord bent u een arts? ben opgelucht nu

Reageren
    John (moderator)

Nee ik ben geen arts.
    Maar heb wel wat medische opleidingen en studies gedaan.

Reageren
    Anoniem

Bedankt voor uw reactie

Reageren
    John (moderator)

Graag gedaan.

Reageren
    Anoniem

Hoi

[strike]beste is gewoon een test te doen of even naar de huisarts te gaan. Verder een handige tip tussendoor, ik kijk dagelijks op deze site:
    Het is naar mijn mening de beste beautyblog, door de auteur krijg ik gratis en goedkope deals van topmerken, en ze schrijft grappig genoeg tussendoor ook over dit soort thema’s. Geen reclame gewoon handige tip.[/strike]

Reageren
    John (moderator)

@Anoniem / beautyblog
    Het is niet toegestaan om oproepen of (verkapte) reclame uitingen te plaatsen op dit forum. Gezien het aantal berichten dat de afgelopen dagen is geplaatst is daar dus wel sprake van. Bovendien bevat de blog totaal geen relevante informatie ten aanzien van de forum onderwerpen.
    Ik verzoek u het plaatsen van deze berichten te staken. Mocht u hieraan geen gevolg geven zien wij ons genoodzaakt uw IP adres voor deze site te blokkeren.

MOD

Reageren
Reageer op: bezinking te hoog
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.