- Anoniem27 april 2014 om 22:11
Afgelopen woensdagavond werd ik niet lekker. Het begon met warm worden en zweten (overal maar ik merkte het vooral onder mijn neus en borstkast). En uiteindelijk trok ik lijkbleek weg en werd ik duizelig, misselijk en kreeg moeite met ademhalen. Ik ben even gaan zitten (ik was bang om weg te vallen)maar dat hielp niet echt (en ik had er ook geen tijd voor) het werd allemaal erger en mijn ademhaling klonk zwaar en ik had het idee dat ik niet diep door kon ademhalen. Ik ben naar een koudere ruimte gegaan (stond in de wc een raam open) en heb een slokje water gedronken. Langzaam trok het weg, maar bleef de rest van de avond wel moe en kon niet lang meer staan. Uiteindelijk duurde de “aanval” zo’n 15-30 minuten..
Ik heb wel eens eerder zo’n aanval gehad alleen minder heftig, maar dat was na het sporten en ik verwijte het destijds aan slecht gegeten en suiker tekort. Nu had ik 1,5 uur van te voren spagetti en ijs als toetje gegeten dus daar kan het niet aan liggen.
Ik ben 27 (vrouw) en vond het vrij heftig, het blijft in mijn hoofd malen (achteraf vond ik het veel enger) en weet niet of ik hiermee naar een huisarts moet gaan.1 reactieReagerenJohn (moderator)
27 april 2014 om 22:21Misschien is het toch goed om even bij de huisarts langs te gaan en wat dingen te laten controleren.
Reageren