Zoeken Vraag het forum

Niet lekker

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Janis

Hoi hoi
    Ik kreeg vlede jaar maart ongeveer te maken met een burnout paniekaanvallen hyperventilatie alles kwam er bij kijken nu leek het al echt vanaf de zomer goed te gaan soms nog wat nare gedachtes alleen vandaag was ik in het tuincentrum ineens werd ik niet lekker was al misselijk opgestaan maar kreeg soort naar angst gevoel opboeren misselijk klamme handen jas deed ik uit kreeg ineens rillingen koud en warm
    Zo vaak al bij een arts geweest die zeggen jou saturatie is altijd 100 dan kan chronische hyperventilatie zijn afgelopen maandag wel een acupunctuur behandeling gehad
    En heb een ontsteking in me schoudergewricht maar wat was dit wat dit weer een paniek aan val eenmaal in me vertrouwde auto nam het af en ben heel de dag erg moe gdweest

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het lijkt idd op een paniekaanval. Was het wellicht erg druk in het tuincentrum?

Reageren
    Janis

Wel wat mensen en van de buiten planten binne gedeelte in met speelgebeuren en restraunt heel veel spullen ook
    Maar al een tijd niet gehad en ineens na lange tijd kwam het weer kan dat

Reageren
    John (moderator)

Het kan. Er zal een trigger zijn geweest.

Reageren
    Janis

Hoelang kan ik hier van naweeën hebben ben enorm moe merk ik en soort bang dat weer gebeurt😟

Reageren
    John (moderator)

Daar kan ik je zo geen antwoord op geven

Reageren
    Janis

Ik heb ook een irritatie/ontsteking van het schouder gewicht zou je je daar ook wat minder goed door kunnen voelen

Reageren
    Suus

Daar krijg je niet een dergelijke aanval van.
    Dat zal toch met angst en hyperventilatie te maken hebben.
    Wat wel een trigger kan zijn, is dat jij misschien denkt dat de ontsteking dat zou kunnen veroorzaken.

Reageren
Reageer op: Niet lekker
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.