- visje12315 november 2013 om 19:13
Ik ben drie weken goed ziek geweest met n long ontsteking. Twee antibiotica kuren gehad, twee keer geprobeerd te werken tussendoor. Nu heb ik aangegeven dat ik me stukken beter voel, alleen erg moe ben. Moet immers Energie weer opbouwen.. Ook heb ik nog andere serieuze klachten in de buik wat nog niet lekker loopt. Toch ben ik weer begonnen omdat ik drie weken lang genoeg vond. Echter.. Merk ik dat 32 uur erg veel is. IK ben gesloopt.. Dit aangegeven, maar wat ik eerder weg ga, gaat van mijn eigen uren af?? Is dit niet nog ziekte uren? Anders zou ik net zo goed thuis aansterken bij wijze van spreke, omdat het mijn uren kost? Hoe zit dit normaal gesproken.. Waar heb ik recht op??
7 reactiesReagerenTandor115 november 2013 om 21:03Beste Visje,
Waar woon je in Nederland of Belgie?
P.s.
Reageren
Je andere topic is per abuis gesloten. Daar wordt aan gewerkt. Even geduld nog a.u.b.Anoniem15 november 2013 om 21:29Tandor115 november 2013 om 21:57Ik had per ongeluk op het verkeerde knopje gedrukt! 🙁
Als je met je werkgever hierover vooraf geen afspraken hebt gemaakt, is die ervan uitgegaan dat je weer volledig hebt hervat.
Reageren
Als je vooraf had aangegeven dat je wel wilde proberen maar met minder uren had dat eer waarschijnlijk anders uit gezien. Gezien je overige klachten misschien toch maar weer ziek melden?Anoniem15 november 2013 om 22:08En bedankt 😉
Kan gebeuren.. Wist niet dat dat kon…
Ik heb gezegd dat ik het wilde proberen, maar erg moe was. Mijn manager is nieuw dus weet volgens mij niet echt hoe of wat. Vraag ook steeds hoe het zit maar hij weet het niet.. Gezien andere klachten opnieuw ziekmelden.. Ik ben n schijterd, ik blijf proberen voor zolang het kan.. Dat weten ze. Ben bang dat het Mijn baan kan kosten. Vandaar.. Waar heb ik recht op.. En natuurlijk weet ik niet hoelang de andere klachten nog spelen.. Lastig hoor..
ReagerenTandor115 november 2013 om 22:24Als het goed is, is je werkgever aangesloten bij een Arbo dienst. Je zou met de Arbo arts kunnen overleggen
ReagerenAnoniem15 november 2013 om 22:31Vroeg ik inderdaad ook om.. Aangezien er na drie weken nog geen controle was of wat dan ook.. Alleen elke dag met manager hoe het gaat. Volgende week vergadering, zal het eens aankaarten. Bedankt weer!! Ben zo blij met u
ReagerenTandor115 november 2013 om 22:41Graag gedaan.
Als de site beheerder het andere topic heeft hersteld, zal daar weer reageren.
Succes.
Reageren