- Anoniem28 november 2014 om 10:57
Hoi,
In september dit jaar heb ik een dubbele longontstsking gehad. Hiervoor heb ik drie antibiotica kuren gehad. Ongeveer 5 weken gelede ben ik voor het laatst naar de longarts geweest en heb ik nog een keer bloed laten prikken. De ontstekingen zijn weg en ook mijn bloed was weer ongeveer zoals het moest zijn. Ook vertelde ze mij dat ik me langzaam aan weer beter moest gaan voelen. Het probleem is nu dat ik mij nog steeds belabberd voel, heb niet veel eetlust en voel me gewoon nog stees hetzelfde aks die vijf weken terug. Ik weet dat herstel lang duurt na een dubbele longontsteking, maar ik word er nu een beetje moe van. De longarts heeft mij ook gezrgd dat wanneer ik mij niet beter ging voelen ik verder ondrzocht moet worden. Is het nu al lange tijd genoeg er tussen om te bellen of moet ik het nog even aankijken??, want eigenlijk heb ik helemaal geen zin in onderzoeken. Ik weet het even echt niet meer, kan iemand mij helpen?2 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 november 2014 om 17:00Er zou inderdaad langzaam verbetering in moeten komen.
Reageren
Ik zou toch even een afspraak maken bij de longarts.Anoniem28 november 2014 om 19:23Ik ga maandag bellen!hopelijk kom ik dan verder.
Reageren