- Bojan12 augustus 2013 om 14:39
Ca. 12 weken geleden zat ik in een drukke periode met school en werkt. Volgens mij kon ik daar prima mee omgaan maar hier wijt de dokter mijn klachten aan. Ik heb nu al een week of 4 rust (vakantie) maar de klachten worden erger. Vandaar mijn vraag op dit forum.
Klachten
10 weken geleden had ik opeens last van maagzuur(nooit last van gehad). Vrij heftig en elke dag. Na 4 weken heb ik Losecosan bij de drogist gekocht. Maagzuur per direct gestopt maar sindsdien (dus al 6 weken)last van:-Licht in het hoofd
-Suf/ vermoeid
-Concentratieproblemen
-Moeilijk onthouden
-Constante hoofdpijnIk heb daarnaast opvallend veel last van diarree. Hoe meer ik daar last van heb hoe meer ik ook last van bovenstaande klachten heb. Bloedonderzoek geeft volgens de dokter geen bijzonderheden.
Ik kan verder geen bijzonderheden bedenken. Ik ben een man van 30 jaar. Kan iemand hier wat van breien? Wat kan het zijn?
De dokter wil het nog een paar maanden afwachten, kijken hoe de klachten zich ontwikkelen. Ik kan intussen nergens meer echt van genieten en heb geen moment het gevoel dat het uit zichzelf beter zal worden. Maargoed ik ben hierin een leek.
1 reactieReagerenAnoniem19 augustus 2014 om 19:58Idem hier! Nog altijd last?
Reageren