- Patrick5 september 2012 om 20:55
Hallo allemaal,
al sinds december vorig jaar heb ik last van duizelingen, hartkloppingen en overprikkelingen. Bijvoorbeeld bij langdurig veel geluid, slaat op een moment gewoon mijn hoofd dicht, en komt er niks meer aan. Ook regelmatig last van oorsuizen.
Ook licht kan onaangenaam zijn. Na kijken in een lichtbron blijf ik een vlekje zien, en bijvoorbeeld gestreepte kleding komt vreemd over. Ook heb ik vaak problemen met diepte zien.
In eerste instantie werd gedacht aan een burn-out. Hier ben ik ook voor behandeld, maar de klachten gaan niet weg.Later heb ik ook last gekregen van een moeizame ademhaling en af en toe een onrustig gevoel in mijn rechterbeen, vooral als ik in bed lig.
Nu nog heb ik dagelijks last van een moeizame ademhaling, steek op de borst, en duizlingen/flauwtes. Als ik slecht/te kort geslapen heb wordt dit nog erger. Prikkels kan ik dan ook slechter verdragen. De intentie verschilt wel per dag. Bij honger of net na het eten lijkt het erger te worden. Als ik me een paar minuten terug trek om tot rust te komen wordt het weer minder.
Op dit moment wordt ik onderzocht door een kno arts, maar zij denkt dat er op dat gebied niks aan de hand is.
Aangezien het al bijna een jaar duurt ben ik er dus wel klaar mee. Iemand een idee wat het kan zijn?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Patrick
2 reactiesReagerenImke6 september 2012 om 06:23Symptomen van hyperventilatie
ReagerenJOris6 september 2012 om 11:35Laat eens testen op ziekte van Lhyme.
Zou niet de eerste zijn waarbij dit over hoet hoofd wordt gezien.
Reageren