- Annelies24 april 2012 om 16:01
Lieve mensen,
ik ben een meisje van 18, en heb altijd al wel last gehad van af en toe duizelingen.
Maar de laatste dagen is het echt super erg, het gaat gepaard met misselijk zijn, zweten, hartkloppingen etc.
Ik kwam van de week uit school, en werd ineens zo draaierig dat ik amper nog zelf kon lopen en ben toen meteen op bed gaan liggen.
Ik maak me veel zorgen, omdat ik bang ben voor een ziekte ofzo of dat er iets ergs gebeurt.
Kan iemand mij alsjeblieft helpen????4 reactiesReagerenTom24 april 2012 om 16:04Heb je het erg druk gehad de laatste tijd, spanningen, stress? Slaap en eet je voldoende?
Groet, Tom
ReagerenAnnelies24 april 2012 om 16:19Ja ik heb de laatste tijd wel extra stress, maar zit vaak niet lekker in mijn vel en slaap ook heel slecht.
Groeten, Annelies
ReagerenEmma24 april 2012 om 17:46Op den duur kan slecht slapen voor veel nare klachten zorgen. Probeer je dag zo in te delen dat de dingen die je ‘moet’ doen, kunt doen, en laat verder de boel de boel even. Zorg een paar weken goed voor je gestel, eet meer fruit en probeer echt voldoende te slapen. Desnoods een half uurtje power-nap tussen de middag. Overige halve verplichtingen gewoon annuleren.
Groetjes, Emma
ReagerenA te D30 augustus 2016 om 18:12Misschien een keertje bij de huisarts langs? Je klachten lijken ook wel te duiden op te snel werkende schildklier (hyperthyroid)
Reageren