- Hebgeennaamnodig2 februari 2010 om 19:58
Hallo!
Ik voel me vaak zomaar uit het niets heel vreemd.
Vaak is er niks aan de hand en dan voel ik me zomaar uit het niets heel erg misselijk, moet ik overgeven, ben ik trillerig, heb ik een warm gevoel wat wel van de binnenkant van mijn hoofd lijkt te komen en achter bij mijn nek en de onderkant van mijn achterhoofd ook heb ik dan vaak hoofdpijn.
Dit gebeurt regelmatig sinds een maand of 3 en sinds midden December heb ik af en toe ook zomaar uit het niets een warm, koortsachtig gevoel bij mijn hoofd en achterop mn nek en dan ben ik vaak ook misselijk, mn hart klopt dan heel erg snel, wordt mij alles zwart voor de ogen, val ik omdat ik niet gewoon kan staan maar ik verlies mijn bewustzijn niet en dan vanzelf kan ik langzaam op staan en ga ik rustig zitten maar dan ben ik nog licht in mijn hoofd, helemaal trillerig en benauwd en ook vaak een trillend iets bij mijn onderlip en ook wel eens boven mijn oog wat voelt als een snel kloppend adertje of een samentrekkend spiertje, af en toe.
Ook voel ik mij vaak suf en ben ik snel vermoeid, loop de hele tijd te gapen en af en toe voel ik me uit het niets, vaak tegelijk met die bovengenoemde klachten extreem moe, alsof ik heel erg lang niet geslapen heb en val ik half in slaap terwijl ik gewoon in de bus zit, aan tafel zit of op de bank zit terwijl ik elke nacht gewoon genoeg en goed slaap.
Ik heb geen idee wat het kan zijn, ik eet goed, drink goed, slaap goed, drink niet veel alcohol, heb geen overgewicht, sport af en toe, ben nog jong enzovoort.
Ik heb me een hele tijd geleden bloed laten prikken omdat ik heel erg suf was, snel vermoeid en vaak duizelig was, toen kwam er uit bloedarmoede en daar heb ik tabletten voor gekregen, die slik ik gewoon al een hele tijd (nu nog) en dit heb ik sinds een maand of 3.
Nouja ik weet niet wat ik er mee moet en heb geen idee wat dit kan zijn, ik vind het heel erg eng soms vooral ook omdat het uit het niets gebeurt.
De laatste keer dat ik er last van had was gistermiddag, toen wou ik de trap af lopen en kreeg ik het warm, werd duizelig, zag niks meer en viel om, vlakbij de trap.
Voor het zelfde geld stond ik al op de trap ofzo en was ik er af gevallen!Is er iemand hier die een idee heeft wat dit kan zijn of die er ook last van heeft?
3 reactiesReagerenFerry3 februari 2010 om 01:27Voor een diagnose ga je naar de huisarts. De huisarts kent jouw medisch dossier en kan onderzoek doen.
ReagerenPhilippe4 februari 2010 om 00:24Ben je na de keer dat je ‘pillen’ hebt gekregen voor bloedarmoede nog wel eens bij de huisarts geweest voor controle van de behandeling? En welke pillen heb je toen van de huisarts gekregen voor de bloedarmoede? Vind je dat het geholpen heeft, of zijn de klachten misschien wel erger geworden?
ReagerenArt27 maart 2013 om 13:54Volgens mij leg je zelf de link al tussen je klachten en het toeschrijven van de pil tegen bloedarmoede. Ga in gesprek met je huisarts.
Reageren