- Mike19 april 2025 om 17:45
Tijdens de puberteit ben ik niet persee onzeker geweest dat kwam meer na en tijdens de paniek aanvallen.
De paniek aanvallen waren wel de aanleiding van het kijken wat kan er aan de hand zijn.
Ik had wat problemen op school rond die periode vanwege kattenkwaad.
Dus toen kreeg ik het advies om te laten testen op ADHD.
Ik denk ook wel dat ik adhd heb maar ik geloof niet dat het de rede van de grootste gedeelte van mijn klachten is.Mike19 april 2025 om 19:06Ik heb ook de dingen die je hebt gezegd aangekaart bij mijn Adhd behandelaars.
ReagerenMike19 april 2025 om 19:06Nog een klein vraagje moet ik stoppen met adhd medicatie voor een accurate hormoon-bloed test of heeft het niet zoveel invloed?
ReagerenJohn (moderator)
19 april 2025 om 19:39Dat zal idd niet de hoofdreden zijn voor je klachten. Ik kan ADHD niet uitsluiten zoals ik al schreef, maar heb er toch wat twijfels over. Bespreek het allemaal met je huisarts. Kijken dat er onderzoek/testen gedaan kunnen worden. Ik denk niet dat de medicatie veel invloed zal hebben op onderzoek naar de hormonen. Er is geen indicatie dat ze direkt invloed op hormonproduktie hebben.
Reageren
Wat dachten de behandelaars ervan?Mike19 april 2025 om 19:51Ik heb nog geen reactie van de behandelaar maar wij werken via een online portaal en heb een gedetailleerde bericht achter gelaten. Waarschijnlijk krijg ik dinsdag na de paasdagen pas antwoord. Die dag heb ik hoe dan ook een afspraak staan met de behandelaars.
Ik ga zo snel mogelijk contact opnemen met de huisarts voor een afspraak en alles goed doorspreken met hem. Hopelijk kan hij me verder helpen richting een oplossing aangezien functioneren in het dagelijks leven op een normale manier niet te doen is.
ReagerenJohn (moderator)
19 april 2025 om 20:00Het is in ieder geval belangrijk om te achterhalen waar de klachten vandaan komen. En dan bedoel ik niet zozeer de oorzaak maar of het de angststoornis is bijvoorbeeld. Dan is het van belang om daar iets aan te gaan doen.
ReagerenMike19 april 2025 om 22:41Dankjewel voor je input John ik ga er mee aan de slag.
Reageren