Zoeken Vraag het forum

Verhoogde leverwaarden

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Rik

Ik heb al een maand of 2 last van mijn buik, gevoelige ballen en wat stekend gevoel te hoogte van blindedarm(iets hoger) deze is er al 20 jaar uit.
    Bij de dokter 2 keer urine getest ook in lab, maar niets gevonden.

Nu net bloed laten prikken en mijn leverwaarden zijn verhoogd, Alat is 81, drink niet vaak alcohol, thuis nooit alleen wel eens op een feestje. Ik ben wel echt te zwaar, dus dit zal er zeker mee te maken hebben bmi 31, dus dat is stap 1.

Alleen de plek waar ik pijn heb in mijn buik kan ik er niet helemaal bij plaatsen, ook gevoelige ballen en liezen, niet constant, maar met momenten, kan dit er mee te maken hebben?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het kan met overgewicht en te weinig beweging te maken hebben. Je bekkenbodemspieren kunnen te gespannen zijn, dat zou die klachten kunnen veroorzaken. Daar zou je mee naar een bekkenbodemfysiotherapeut kunnen gaan.

Reageren
Reageer op: Verhoogde leverwaarden
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.