Zoeken Vraag het forum

Bloedwaarden iets verhoogd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Benikgek

Hallo,
    Zondag wederom met hoge pijnklachten op de HAP geweest. Kreeg alleen oxycodon. Druk borst, maag, schouders en onderrug. Kolieken. Dit gebeurd vaker steeds niets te vinden. Alat was 100. Toch verhoogd.
    Maandag alleen maar spugen, bruine urine, huisarts constateerde crp 21, maar ziekenhuis wil niets dus huisarts schrijft antibiotica voor. Vermoeden blaasontsteking.

Dinsdag ct goed. Niercyste, maar dat was niet het probleem. Op aandringen toch weer bloed onderzoek.
    Waarden bleken gestegen, zie bijlage, waaronder alat 287. Geen bruine urine meer, sluimerend druk, licht vermoeid, voel me best prima.
    Donderdag echo; steenslag, verdenking galstenen maar twijfel. Ik wacht nu op operatie galblaas
    Nu al 3 dagen waterdiarree. Ben wel meer dan 30 keer geweest. Wanneer II iets eet of drink kan ik 10 min later naar de toilet. Maag doet dan ook pijn. Kramp. Vermoedelijk door antibiotica.

Ik ben moe. Niet ziek. Soms wat druk in onderrug, schouders, middenrif en hoofd.

Vind het gek dat de laatste bloeduitslagen niet nogmaals geprikt hoeven worden. Chirurg vond het niet nodig. Dit lijkt me toch hoog? Ben vooral moe. Alvast bedankt.

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Als de galblaas er toch uit moet vanwege stenen denk ik niet dat de waarden opnieuw bepalen zo veel zin heeft. Maar eigenlijk is dat een vraag voor de chirurg

Reageren
    Benikgek

Die gaf er geen aandacht aan, maar zei ook dat het los staat van de galstenen en daardoor voel ik me onzeker. Leek mij toch dat ze nog eens gecheckt moesten. Vond het zelf wel wat hoog.
    Bedankt voor je antwoord.

Reageren
Reageer op: Bloedwaarden iets verhoogd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.