- Anoniem19 september 2019 om 12:53
Hallo,
Bij laatste keer bloedprikken kreeg ik te horen dan mijn leukocyten aantal te laag is (schommelt tussen 3,5-3,8), ck waarde 192 (iets te hoog) en vitamine D 48 (was eerst nog 60).
Veel stress gehad het afgelopen jaar door darminfectie, vaak licht in hoofd voelen. Veel onderzoeken gehad waaruit niks raars kwam wat betreft lever, maag, darmen en galwegen.
Leukocyten differentiatie is ook gecheckt en deze was wel goed. Ik heb bij de ha aangegeven dat ik klachten blijf houden waaronder vaak warm voelen, zweten bij de bilspleet regio, vaak licht in hoofd, weinig eetlust, continu droge mond ondanks voldoende drinken. Af en toe ook nog last van mijn buik, altijd net onder het middenrif en dan vrijwel altijd aan de linkerkant. Vaak ook bewust van mijn hartslag, bonzend gevoel en als ik het meet is het vaak rond de 65-80. Vaak 70 in rust en halfzit/lig positie. In slaap komen normaal geen problemen, afgelopen paar nachten wel welke ik schuif naar werkstress omdat het allemaal niet lekker ging. Normaal gesproken wel goed inslapen maar altijd vroeg wakker, rond 5 uur. Als ik wakker word dan wordt mijn stuitje al nat.
Bij de ha aangegeven dat ik er mentaal onder lijd dus doorverwijzing gekregen naar de poh ggz. Verder ben ik naar een osteopaat gegaan, welke zegt dat mijn maag, milt verkrampt zijn en niet goed kunnen bewegen.
Hebben jullie enig idee waar het probleem zou kunnen zitten? Ik loop vast namelijk.
4 reactiesReagerenAnoniem19 september 2019 om 17:26Iemand een suggestie en of idee?
ReagerenFTP19 september 2019 om 22:06Ik heb een hele tijd gesukkeld met chronische hyperventilatie (ben nu gelukkig stilaan aan de beterhand) en ik herken wel een aantal klachten. Heb je de testen op de site al eens gedaan?
ReagerenAnoniem20 september 2019 om 07:47John (moderator)
20 september 2019 om 18:32Dan lijkt het er toch op dat je hyperventileert. Veel ademen per minuut zegt daar niets over
Reageren