Zoeken Vraag het forum

Rode warme gloeiende knieën

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Noa

Al jaren heb ik last van warme rode knieën. Niemand weet wat dit is, maar ik word enorm gek van de pijn. Het voelt ongemakkelijk, kan er nauwelijks meer op staan en het voelt enorm warm aan.

Weet iemand wat dit kan zijn?

13 reacties
    Reageren
    Noa

Foto’s bij klacht ^

Reageren
    Noa

Foto erbij ^

Bijlagen:
    Reageren
    John (moderator)

Bij welke artsen ben je hiermee dan al geweest?

Reageren
    Suus

Wat voor artsen ben je er mee geweest, die het allemaal niet weten?

Reageren
    Noa

Ik ben bij de dermatoloog, reumatoloog, allergoloog en bij de orthopeed geweest😅

Reageren
    John (moderator)

Het lijkt toch op een allergische reactie. Gebruik je een bepaalde creme voor je benen?

Reageren
    Noa

Nee ik gebruik niks voor mijn benen. Allergie test heb ik gehad en hier kwam eigenlijk alleen nikkel uit

Reageren
    John (moderator)

Ik heb er dan zo ook helaas geen verklaring voor. Maar nogmaals, het doet mij aan een allergische reactie denken.. Maar dan zou je dus met je knieen ergens mee in contact moeten komen

Reageren
    Noa

Dat vind ik dus ook heel lastig. Ik weet ook niet welke stap ik nu moet ondernemen, want ik heb er enorm veel last van

Reageren
    John (moderator)

In ieder geval terug naar de huisarts of de allergoloog.

Reageren
    Noa

Dat ga ik zeker doen!

Reageren
    Gaia

Goededag,
    Deze klachten ken ik (vrouw van 24), ik heb precies hetzelfde ook al jaren en kom er niet achter wat het is. Gek genoeg helpt bij mij een koelpack en de hooikoorts pil Fexofenadine (op recept). Het heeft zeker weten niks te maken met hooikoorts gezien dit ook opspeeld als er geen pollen zijn. Maar gezien de hooikoorts pil wel helpt concludeer ik persoonlijk dat het dus waarschijnlijk wel een allergische reactie is op iets.. maar wat geen idee

Reageren
    Marjo

Helaas heb ik hier ook van bij beide knieën. Je voelt ze van binnen uit branden. Bij mij is ontstekings artrose in mijn gewricht geconstateerd, en volgens mijn reumatoloog is dit toch de oorzaak.

Reageren
Reageer op: Rode warme gloeiende knieën
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.