- Anoniem30 september 2023 om 09:34
Hallo, ik heb sinds gisterochtend een flinke blauwe plek op de voorkant van mijn linker bovenbeen maar er zit een rode streep in em als ik het aanraak doet het wel een beetje pijn.
Is dit nou echt van het stoten of ergens tegen aan gelopen? Ik kan het me zo niet herinneren maar ik loop wel eens ergens tegenaan op het wel dus ik weet het niet.6 reactiesReagerenSuus30 september 2023 om 10:35Als je het zelf niet weet, hoe moet iemand anders het dan weten…..
ReagerenAnoniem30 september 2023 om 11:18Wat is dat nou weer voor een raar antwoord.
Reageren
Ik vraag me toch af dat als het een blauwe plek is die er zomaar opeens zit of dat erg is?Suus30 september 2023 om 12:10Je vraagt of het een blauwe plek is van stoten of ergens tegenaan lopen.
Daar kan niemand je antwoord op geven, we waren er niet bij…..En nee,een blauwe plek is niet iets wat je “erg” zou moeten vinden.
ReagerenAnoniem30 september 2023 om 12:21Als je dit een keer hebt lijkt me dat niet zo’n probleem. Pas als je hier vaker last van hebt is een bezoekje aan je huisarts wellicht verstandig (ik spreek uit ervaring, maar ik had/ heb dit dan ook dagelijks).
ReagerenJohn (moderator)
30 september 2023 om 16:19gewoon een blauwe plek dus
ReagerenAnoniem30 september 2023 om 16:50Bedankt voor je antwoord
Reageren